Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Sprężyny z okna? :P


Audi od wielu lat zwraca wielką uwagę na stałe obniżanie masy swoich pojazdów. Kolejnym krokiem w tej kwestii będzie zastosowanie sprężyn zawieszenia z lekkiego tworzywa sztucznego, wzmocnionego włóknem szklanym (CRP). Już niebawem, to innowacyjne rozwiązanie ma wejść do masowej produkcji. 

Sprężyny z tworzywa sztucznego już na pierwszy rzut oka wyglądają inaczej, niż ich stalowy odpowiednik. Mają jasnozieloną barwę, a średnica ich pręta jest zauważalnie większa. Jednocześnie sprężyna jest mniej "skręcona" od konwencjonalnej stalowej.

Największa różnica tkwi jednak w masie. Element z włókna szklanego jest lżejszy aż o 40 procent. Przykładowo sprężyna stalowa w modelu klasy wyższej średniej waży blisko 2,7 kg, a odpowiednik z CRP o tych samych właściwościach ma ciężar 1,6 kg. Zastosowanie innowacyjnych sprężyn w tym przypadku zmniejszy więc masę pojazdu o 4,4 kg. Warto zwrócić uwagę na to, że włókna szklane są wolne od korozji i jednocześnie odporne na uderzenia kamieniem czy wszelkie chemikalia np. środki do mycia felg. Oprócz tego, do produkcji sprężyn z CRP zużywa się o wiele mniej energii, niż do produkcji sprężyn stalowych.








                                                                                                      superauto24.se.pl

Komentarze

Popularne posty