Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Audi w F1? Niestety wątpię... :(




Według prezesa koncernu Audi AG – Ruperta Stadlera obecnie Formuła1 nie pomaga producentom samochodów. Wypowiedź ta rozwiała część wątpliwości na temat planowanego powrotu niemieckiego koncernu do uczestnictwa w najbardziej prestiżowych wyścigach samochodowych na świecie.  Gdy Audi po raz kolejny odniosło sukces w 24-godzinnym wyścigu Le Mans pojawiły się liczne doniesienia, według których niemiecki producent coraz poważniej rozważa wkroczenie w świat Formuły1. Poważnym argumentem miały być szerokie zmiany w przepisach, które skłoniły do powrotu m.in. Hondę. Chodzi głównie o zmiany dotyczące jednostek napędowych sprawiające, że od przyszłego sezonu wytypowanie czołowych zespołów może być prawdziwą loterią. O stanowisko w sprawie postanowiono zapytać samego Ruperta Stadlera – prezesa koncernu Audi AG. Niemiec przyznał, że powrót do Formuły1 jest interesującą myślą, ale wewnątrz koncernu zadają sobie pytanie czy w dzisiejszych czasach istnieje w królowej sportu ma w ogóle jakikolwiek sens. Dodał, że w przeszło 90% dyskusji na temat F1 mówi się wyłącznie o kierowcach, a nie o producentach, którzy zaledwie co jakiś czas stawiani są w pozytywnym świetle.






Komentarze

Popularne posty