Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





24h Le Mans'17 #4


Najlepiej ostatnią część kwalifikacji rozpoczął Kazuki Nakajima, który awansował na drugie miejsce w klasyfikacji generalnej z wynikiem 3:17.128s. W ślady Japończyka poszli kierowcy samochodów GT. W klasie Pro na drugie miejsce wskoczyła załoga Chevroleta Corvette C7.R #64 ze stratą mniejszą niż 0,2s do liderów z Aston Martina #97. Natomiast w Am nastąpiła zmiana prowadzącego. Na czoło wskoczyło Ferrari 488 #62 Scuderia Corsa z czasem 3:53.312s, a na trzecią pozycję Ferrari #83 od DH Racing.
Kolejne 10 minut upłynęło pod znakiem przygód niższych kategorii. Najpierw na wyjściu z Arnage obróciło Ligiera #17 zespołu IDEC Sport Racing, potem 'Slow Zone' spowodował Francesco Catellacci w Ferrari #54 Spirit of Race. Tuż po jej zakończeniu w bariery z opon wpadło Porsche #86 w barwach Gulf Racing. Gdy na torze nie było już żadnej żółtej flagi, nowy rekord toru w LMP2 ustanowił Alexander Lynn. Brytyjczyk pętlę Circuit de la Sarthe przejechał w 3:25.352s, poprawiając poprzedni rezultat o dokładnie 0,197s.
Po pół godzinie na drugą lokatę w GTE-Am wskoczył Pedro Lamy za kierownicą Aston Martina Vantage #98. W tym samym czasie Michael Christensen w Porsche 911 RSR #92 zameldował się na szczycie listy klasy GTE-Pro. Duńczyk chwilę później musiał uznać wyższość Antonio Garcii, który za kierownicą Corvetty #63 pojechał okrążenie toru w Le Mans w 3:51.484s. Do tej dwójki dołączył się Ryan Briscoe w Fordzie GT #69, wyprzedzając ich, przy okazji zdejmując z czasu kolejne dwie dziesiąte części sekundy.
Na 54 minuty przed końcem problemy dotknęły Brendona Hartleya w Porsche #2. Prototyp gwałtownie zwolnił pod koniec prostej Mulsanne, a następnie zatrzymał się w okolicach Indianapolis. Ostatnie 30 minut przed końcem to czas ataku kierowców Aston Martina w kategorii GTE-Pro. Pozycję lidera odzyskał Richie Stanaway w Vantage #95, ale to Darren Turner w bliźniaczym modelu Vantage #97 jako pierwszy zszedł poniżej granicy 3:51s.
Kilkanaście minut później najlepszy czas poprawił Bruno Senna, który dał Rebellionowi #31 ostatecznie czwarte miejsce na polach startowych. Trzecią lokatę zapewnił załodze Jackie Chan DC Racing #38 reprezentant Chin Ho-Pin Tung. Emocji w końcówce treningu kwalifikacyjnego dostarczyli kierowcy w Ferrari ekipy AF Corse w GTE-Pro. James Calado w 488 GTE #51 o niecałe 0,2s przegrał z czasem Turnera, lecz to wystarczyło na drugą lokatę. Kroku próbował dotrzymać mu kolega z zespołu w samochodzie #71 Sam Bird, który wskoczył na czwarte miejsce.
W GTE-Am ostatecznie z pierwszej pozycji wystartuje w sobotnie popołudnie Chevrolet Corvette C7.R w barwach Larbre Competition. Francuski zespół ustanowił nowy rekord tej klasy rezultatem 3:53.868s. Start legendarnego wyścigu nastąpi w sobotę o godzinie 15.






motosportgp.pl

Komentarze

Popularne posty