Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Wstyd za tatę #16 - no i w pi^&u i wylądował

sobota, 01.10.2016


Szef działu rozwoju technicznego w Audi, Stefan Knirsch odchodzi z firmy w trybie natychmiastowym - podała filia Volkswagena, gdy trwają nadal śledztwa po skandalu z manipulowaniem emisjami spalin. Postępowanie prowadzone przez kancelarię prawniczą Jones Day z USA nie doprowadziło do znalezienia dowodów na prezesa Audi, Ruperta Stadlera. Odejście jednak szefa działu odpowiedzialnego za koncepcję silników Audi jest kolejną oznaką, że ta marka luksusowych aut może być bardziej uwikłana w skandal niż sądzono początkowo. Firma z Ingolstadt podała o jego natychmiastowym odejściu w porozumieniu z radą nadzorczą, bez podania przyczyny i nazwiska następcy.
Dawaliśmy od samego początku jasno do zrozumienia, że nie będziemy oszczędzać wielkich nazwisk i będziemy działać w razie konieczności - oświadczył w związku z dymisją Knirscha wiceszef rady nadzorczej Audi, Berthold Huber. Knirsch objął w 2015 r. stanowisko po Ulrichu Hackenbergu, głównym inżynierze w Audi i VW, który odszedł po zawieszeniu go w obowiązkach wraz z dwoma innymi osobami z kierownictwa ściśle związanymi z koncepcją silnika VW, który stał się przyczyną skandalu, o kodowej nazwie EA 189.


Wraz z odejściem Knirscha Audi traci czwartego dyrektora działu badawczo-rozwojowego w ostatnich latach, podczas gdy chce konkurować z BMW i Mercedesem w dziedzinie nowych technologii. Audi jest zasadniczym elementem w strukturze Volkswagena. Nie tylko zapewnia większą część zysków, ale jest też wylęgarnią technologii, które spływają do marek masowego rynku tej grupy i pozwalają szefom wykazać się. Prezes VW Martin Winterkorn kierował Audi zanim awansował, podobnie jak Ferdinand Piech. W warunkach ostrej konkurencji w segmencie premium, Audi nie może pozwolić sobie na utratę drugiego szefa działu rozwojowego w ciągu roku, marce grozi utrata tempa w pracach nad technologiami, które przyciągną nowych klientów. Mercedes i BMW osiągnęły w tym roku większy wzrost sprzedaży od Audi, która plasuje się na trzecim miejscu.
Konsekwencji zmiany takich szefów nie będzie widać przez kilka lat. Nie przewidujemy też natychmiastowego wpływu na wielkość sprzedaży, ale w pewnej chwili produkcja ucierpi - stwierdził szef Instytutu Ekonomii Motoryzacji w Geislingen, Willi Diez. Audi stabilizuje grupę Volkswagena swymi zyskami. Nie może pozwolić sobie na jakiekolwiek potknięcie - uważa Stefan Bratzel z Ośrodka Zarządzania Motoryzacją Uniwersytetu Nauk Stosowanych w Bergisch Gladbach.






rp.pl


Komentarze

Popularne posty