Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Będzie coś lepszego niż niedorozwinięte SQ2? :P

sobota, 13.08.2016


Audi w okolicach 2014 r. zaprzeczyło, że planuje wprowadzić do sprzedaży RS1. Topową odmianą najmniejszego modelu z Ingolstadt miało pozostać Audi S1. Temat jednak powrócił za sprawą francuskiego serwisu Automoto. To kolejne plotki o RS1 w ostatnich tygodniach. Wydaje się, że coś może być na rzeczy. Pod maską RS1 miałby pracować dwulitrowy, czterocylindrowy silnik benzynowy, który dobrze znamy z Audi S3 i Volkswagena Golfa. Mowa tu o 300 KM mocy. Oznaczałoby to naprawdę zauważalny zastrzyk mocy dla najmniejszego Audi. S1 oferuje kierowcy 231 KM, a ściśle limitowane (do 333 sztuk) Audi A1 Quattro z 2012 roku miało lekko ponad 250 KM. Z 300-konnym silnikiem lekkie RS1 mogłoby rzucić wyzwanie większym i mocniejszym autom. Choćby Focusowi RS, który robi ostatnio największe zamieszanie w segmencie hot-hatchy. Dlaczego zarząd Audi zwleka z decyzją o RS1? Mówi się, że RS1 mogłoby stanowić poważne zagrożenie dla... droższego i mocniejszego RS3. Podobną sytuację można zaobserwować w przypadku drugiej bawarskiej marki. Chwalone zewsząd i bardzo ciepło przyjęte BMW M2 podbiera część klientów większej M4.










moto.pl


Komentarze

Popularne posty