Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Audi eROT - wincyj elektryki w mechanice :P

sobota, 13.08.2016


Hamowanie rekuperacyjne to mechanizm, który pozwala odzyskać sporą część zmarnowanej energii, co jest szczególnie istotne w przypadku samochodów elektrycznych i hybrydowych. Firma Audi zauważyła, że sporo energii marnuje się także na wybojach. Aby ją wykorzystać inżynierowie postanowili zaprojektować nowe aktywne zawieszenie. eROT, bo tak nazywa się nowe aktywne zawieszenie Audi, zamienia hydraulikę na elektromechanikę. – Każdy wybój i każde zakrzywienie generuje energię kinetyczną w samochodzie. Dzięki nowemu systemowi elektromechanicznego amortyzatora w układzie elektrycznym 48 V, odzyskujemy tę energię – chwali się dr Stefan Knirsch z Audi.
Jak to działa? Całość polega na połączeniu silników elektrycznych z ramieniem, które przechwytuje ruch kół w górę i dół, po czym przekazuje to wszystko do alternatora 48 V. Następnie energia kinetyczna jest zmieniana w elektryczną. To, jak dużo uda się odzyskać, zależy przede wszystkim od rodzaju i stanu drogi, po jakiej porusza się pojazd. Inżynierowie Audi zapewniają, że energooszczędność to nie jedyna zaleta nowego aktywnego zawieszenia. System eROT ma także między innymi gwarantować większy komfort jazdy (dzięki niezależnemu sprężaniu i rozprężaniu). Zawieszenie ma być także umieszczane niżej, co dodatkowo może pozwolić zwiększyć pojemność bagażnika. Aktywne zawieszenie eROT może pojawić się w samochodach Audi już w przyszłym roku.











benchmark.pl

Komentarze

Popularne posty