Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Znowu jesteśmy zamożni xD

niedziela, 24.07.2016


Andre Lotterer i Marcel Fassler wywalczyli pierwszą lokatę startową do sześciogodzinnego wyścigu na torze Nurburgring w ramach Długodystansowych Mistrzostw Świata FIA WEC. Skład Audi oznaczony numerem #7 osiągnął średni czas w postaci 1:39.444, co dało im 0.266 sekundy przewagi nad siostrzanym zespołem Audi #8, w którym o jak najlepsza pozycję startową walczyli Oliver Jarvis i Lucas di Grassi. Najszybszym czasem spośród kierowców popisał się Lotterer, który ustanowił rezultat 1:39.239, co było o osiem dziesiątych szybciej niż drugi w zestawieniu Mark Webber z Porsche #1. Czas Australijczyka pomógł jednak jego zespołowi Porsche #1 w uzyskaniu trzeciego średniego czasu, który wyniósł 1:39.861, co pozwoliło wyprzedzić siostrzany skład Porsche #2 (Marc Lieb i Neel Jani) o jedyne 0.032 sekundy.
Piąta i szósta lokata należała po raz kolejny do Toyoty. Najszybszymi okazali się Stephane Sarrazin i Kamui Kobayashi, którzy zanotowali rezultat w postaci 1:40.639 i wyprzedzili Sebastiena Buemiego i Anthony Davidsona o jedną dziesiątą sekundy. Najszybszym składem w zestawieniu prywatnych ekip LMP1 był Rebellion Racing #13, w którym o lokaty walczyli Alexandre Imperatori i Dominik Kraihamer. Swoje dobre tempo w klasie LMP2 utrzymał natomiast zespół G-Drive Racing, choć po pierwszym szybkim okrążeniu Romana Rusinova, plasował się na piątej pozycji. Po przejęciu prototypu ORECA-Nissan 05 przez Rene Rasta, zespół awansował na pierwszą lokatę po szybkim okrążeniu niemieckiego kierowcy, który wyprzedził kierowców w swojej klasie o ponad sekundę, co dało średni rezultat w postaci 1:48.984. Na drugiej lokacie uplasował się ostatecznie skład Signatech Alpine #36 ze Stephane Richelmim i Gustavo Menezesem na pokładzie, którzy wykręcili czas 1:49.727. Trzecia lokata należała ostatecznie do ekipy Strakka Racing, która była o jedyne 0.035 sekundy wolniejsza od zespołu z numerem #36.
W klasie LMGTE Pro swoje pierwsze pole position w sezonie wywalczył zespół Aston Martin, w którym najszybszą parą okazali się Nicki Thiim i Marco Sorensen. Obaj kierowcy swoje pierwsze okrążenia wykonali na oponach typu „przejściowe” na mokrą nawierzchnię, jednak zespół zdecydował się na jeszcze jeden przejazd Thiima na komplecie na suchą nawierzchnię, co przyniosło średni rezultat w postaci 2:01.959 i pierwsze miejsce. Kierowcy Astron Martina #95 utrzymali pierwszą lokatę przed Stefanem Mucke i Olivierem Pla, którzy znaleźli się na drugiej pozycji ze stratą zaledwie 0.247 sekundy. Pierwszą lokatę w klasie LMGTE Am wywalczyła ekipa Abu Dhabi-Proton Racing, którzy osiągnęli średni czas w postaci 2:06.011.












motorsportgp.pl

Komentarze

Popularne posty