Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Uhonorowanie sportowej potęgi

piątek, 13.05.2016


Cztery pierścienie postanowiły uhonorować Audi R8 LMS, wprowadzając na rynek limitowaną serię „selection 24h”. Samochód ten, to hołd dla 323 zwycięstw tego modelu w różnych wyścigach rozgrywanych od 2009 roku. Ograniczona do 24 egzemplarzy seria specjalna „selection 24h”, powstała na bazie Audi R8 Coupé V10 plus. Jego centralnie montowany silnik V10 o pojemności 5,2 litra, rozwija moc 449 kW (610 KM) i od 0 do 100 km/h przyspiesza w zaledwie 3,2 sekundy. Prędkość maksymalna to 330 km/h. Audi R8 Coupé V10 plus jest najszybszym i jednocześnie najmocniejszym modelem seryjnym w historii koncernu z Ingolstadt. Na nowo zaprojektowany i zbudowany napęd quattro zmiennie rozdziela moc między kołami obu osi. Zawieszenie, koncepcja aerodynamiki „dociskająca” pojazd do jezdni oraz koncepcja wskaźników i obsługi w skład której wchodzi m.in. Audi virtual cockpit, inspirowane są rozwiązaniami stosowanymi w sportach motorowych. Skąd to pokrewieństwo? Druga generacja modelu R8 i samochód wyścigowy typu GT3, Audi R8 LMS, powstawały właściwie równocześnie. W wyniku ścisłej współpracy inżynierów, startujących w wyścigach kierowców oraz konstruktorów, obydwa modele mają wyraźnie lepsze osiągi.

Masa własna Audi R8 Coupé V10 plus to 1454 kilogramy. Jego multimateriałowa karoseria to zaledwie 200 kilogramów. Kombinacja aluminium i tworzywa wzmocnionego włóknem węglowym (CFRP) stosowana w Audi Space Frame, daje zupełnie nową jakość odnoszącą się do ciężaru, sztywności i zachowania pojazdu podczas zderzenia. W skład pakiet technicznego edycji specjalnej „selection 24h” wchodzą: dynamiczny układ kierowniczy, adaptacyjny, elektromagnetyczny system kontroli zawieszenia Audi magnetic ride oraz światła laserowe Audi. Trójkolorowa karoseria o barwie podstawowej „szary Suzuka” z elementami w kolorach „czarny Mythos” i „czerwony Misano”, przywodzi na myśl zwycięskie Audi R8 LMS.

Przedni spoiler, obudowy lusterek zewnętrznych, pokrywa komory silnika, tylny spojler oraz dyfuzor, wyprodukowano z lakierowanego na wysoki błysk włókna węglowego. Z takiego samego materiału zrobino również tzw. „sideblades” pokrywające boczne wloty powietrza. Na nich umieszczono matowe logo z napisem „R8 24h”. Wyloty sportowego układu wydechowego mają czarne osłony. Również dwudziestocalowe, odlewane z aluminium dziesięcioszprychowe koła o stylistyce litery Y, pokryte są błyszczącym lakierem „czerń antracytowa”. Wnętrze pojazdu zachwyca w pełni skórzaną tapicerką w kolorze szarym Rotor. Podsufitkę pokryto alcantarą. Obszar w którym znajduje się Audi virtual cockpit oraz wyloty wentylacji wykonane są z błyszczącego CFRP. Z tego samego materiału zrobiono podświetlane listwy progowe, na których znajdziemy numery samochodów limitowanej serii - od 1 do 24. Stworzone specjalnie na potrzeby tego modelu specjalne lampki zamontowane w drzwiach, po otwarciu pojazdu wyświetlają na ulicy logo Audi R8.

Edycja specjalna Audi R8 Coupé V10 plus „selection 24h”, jest hołdem dla wielkich sukcesów Audi w wyścigach długodystansowych. Ich przykładem są zwycięstwa w 24-godzinnym wyścigu w Le Mans. Na przestrzeni minionych 15 lat, cztery pierścienie triumfowały w nim 13 razy. Pierwsze pięć z nich za sprawą prototypu R8, dawcy nazwy dla seryjnego samochodu sportowego. W roku 2009 po raz pierwszy ujrzeliśmy na torze samochód wyścigowy typu GT3: Audi R8 LMS. Od tamtej pory auto to wygrywało ponad 300 razy, między innymi w 24-godzinnym wyścigu na torze Nürburgring, w Spa-Francorchamps, Zolder i w Dubaju. Na swym koncie ma również triumf w swej klasie na torze w Daytona. W roku ubiegłym nowa generacja modelu Audi R8 LMS, debiutując w 24-godzinnym wyścigu na torze Nürburgring, od razu odniosła spektakularne zwycięstwo. Audi R8 „selection 24h” będzie można po raz pierwszy zobaczyć w paddoku Audi podczas 24-godzinnego wyścigu na torze Nürburgring.



















auto-swiat.pl




Komentarze

Popularne posty