Kiedy nowe A1?
piątek, 20.05.2016
Audi A1 obchodzi w tym roku szóste urodziny, a to oznacza, że cykl życiowy obecnej generacji powoli dobiega końca i na horyzoncie można wypatrywać nowej wersji. Najmniejsze Audi zadebiutowało podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w 2010 roku, a w salonach pojawiło się pięć miesięcy później. Możemy się spodziewać, że już niebawem zobaczymy jego następcę. Koncern z Ingolstadt milczy na temat nowego auta, ale w sieci pojawiły się pierwsze wizualizacje. Z racji tego, że aktualna generacja cieszy się sporą popularnością, Audi nie zamierza przeprowadzać rewolucji na modelu A1. Nowa generacja będzie nadal sprzedawana w wersji trzy- i pięciodrzwiowej Sportback. Na razie wiadomo tylko tyle, że samochód urośnie. Długość nowej wersji dobije do czterech metrów. Skorzystają na tym pasażerowie, a szczególnie ci zajmujący miejsce w drugim rzędzie foteli, gdzie będzie dla nich więcej miejsca.
Audi A1 obchodzi w tym roku szóste urodziny, a to oznacza, że cykl życiowy obecnej generacji powoli dobiega końca i na horyzoncie można wypatrywać nowej wersji. Najmniejsze Audi zadebiutowało podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w 2010 roku, a w salonach pojawiło się pięć miesięcy później. Możemy się spodziewać, że już niebawem zobaczymy jego następcę. Koncern z Ingolstadt milczy na temat nowego auta, ale w sieci pojawiły się pierwsze wizualizacje. Z racji tego, że aktualna generacja cieszy się sporą popularnością, Audi nie zamierza przeprowadzać rewolucji na modelu A1. Nowa generacja będzie nadal sprzedawana w wersji trzy- i pięciodrzwiowej Sportback. Na razie wiadomo tylko tyle, że samochód urośnie. Długość nowej wersji dobije do czterech metrów. Skorzystają na tym pasażerowie, a szczególnie ci zajmujący miejsce w drugim rzędzie foteli, gdzie będzie dla nich więcej miejsca.
W kolejnej generacji zobaczymy wszystkie nowe rozwiązania wdrażane przez Audi do innych modeli. Klasyczna deska rozdzielcza zostanie zamieniona na Audi Virtual Cockpit, czyli zestaw cyfrowych zegarów. Drugi wyświetlacz pojawi się na środku kokpitu i będzie odpowiedzialny za obsługę radia, nawigacji i multimediów na pokładzie. Największa niespodzianka będzie pod maską. W związku z aferą Dieselgate grupa Volkswagen może zrezygnować z silników TDI, w związku z wysokimi kosztami produkcji i skomplikowaną konstrukcją. Zamiast tego mogą się pojawić nowe konstrukcje benzynowe.
moto.pl
Komentarze
Prześlij komentarz