Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





42... (Niestety nie BMW xD)

wtorek, 24.05.2016


Po raz trzeci w karierze w serii DTM Timo Glock mógł cieszyć się z najwyższego stopnia podium: w drugim wyścigu na torze Spielberg w Austrii kierowca BMW nie dał szans swoim rywalom i jako pierwszy zameldował się na mecie godzinnej rywalizacji. Czterdziestu dwóch okrążeń potrzebował niemiecki kierowca z ekipy BMW Team RMG, aby stanąć na najwyższym stopniu podium, pokonując w najbliższej rywalizacji Mattiasa Ekstroma i Jamie Greena. Najlepszym kierowcą Mercedesa okazał się Daniel Juncadella, który uplasował się dopiero na dwunastej lokacie.
Od samego startu Timo Glock prezentował bardzo dobre tempo i już na drugim okrążeniu poradził sobie z jadącym przed nim Jamie Greenem, który ostatecznie zakończył rywalizację na trzeciej pozycji. Niemiec z BMW prowadzenie oddał jedynie podczas obowiązkowych pit stopów, jednak gdy wszyscy kierowcy pojawili się w boksach Glock powrócił na czoło drugiej rywalizacji. Duży progres podczas wyścigu zaprezentował Mattias Ekstrom, który wystartował z jedenastej lokaty i był ostatnim kierowcą, który pojawił się w boksach na zmianę opon, co spowodowało jego awans aż o osiem pozycji. Szwed na torze wyjechał za Jamie Greenem, jednak w ostatnich minutach wyścigu zdołał poradzić sobie z Brytyjczykiem i minąć linię mety na drugiej lokacie, dodatkowo ustanawiając najlepsze okrążenie drugiego wyścigu.
Podobną strategię do Ekstroma zastosował Gary Paffett z Mercedesa, który wystartował dopiero z 21. lokaty. Brytyjczyk awansował o dziesięć pozycji i zanosiło się na jedno punktową zdobycz, jednak wszystko przepadło na ostatnim okrążeniu, gdy podczas próby wyprzedzenia Timo Scheidera musiał ratować się wyjazdem poza tor, aby nie doprowadzić do kolizji i spadł ostatecznie na trzynaste miejsce. Tuż za czołową trójką uplasowało się aż czterech kierowców BMW, którzy na torze Spielberg wiedli prym. Czwarty był Augusto Farfus przed Maxime Martinem, Tomem Blomqvistem i Marco Wittmannem.
Ósmy ostatecznie był Mike Rockenfeller, który utrzymał się przed Bruno Spenglerem i Timo Scheiderem, który zdobył jeden punkt. Z rywalizacją już na drugim okrążeniu pożegnał się Nico Muller z zespołu Audi Sport Team Abt, który wyjechał poza tor i uderzył w bandę.
Drugim kierowcą był natomiast Edoardo Mortara, który podczas rywalizacji o czołową lokatę z Antonio Felixem da Costą uderzył w tył samochodu Portugalczyka i po wyjeździe ugrzązł w żwirowej pułapce, co było końcem jego zmagań. Kolejne zmagania w serii DTM odbędą się 3-5 czerwca na torze Lausitzring, gdzie kierowcy powalczą w piątej i szóstej rundzie o kolejne punkty do klasyfikacji.











motorsportgp.pl

Komentarze

Popularne posty