Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Wstyd za tatę #11


Po ujawnionych w połowie września spalinowych manipulacjach Volkswagena w zeszłym miesiącu gwałtownie spadła produkcja w poznańskich zakładach koncernu. W zeszłym miesiącu za bramy fabryki Volkswagen Poznań wyjechało niespełna 13 tys. samochodów, o 8 proc. mniej niż przed rokiem i aż o jedną czwartą mniej niż we wrześniu - poinformowała w poniedziałek firma Samar. A właśnie w połowie września amerykańska Agencja Ochrony Środowiska (EPA) ujawniła, że niemiecki koncern manipulował emisjami szkodliwych dla zdrowia tlenków azotu ze swoich silników Diesla. Przyłapany przez Amerykanów koncern przyznał, że manipulował emisjami spalin w 11 mln samochodów wyprodukowanych w latach 2008-15 i napędzanych czterocylindrowymi silnikami Diesla EA 189, które spełniają normę toksyczności spalin Euro 5. Takie silniki zakładano również w osobowo-dostawczych samochodach Caddy, które Volkswagen produkuje wyłącznie w fabryce w Poznaniu. W październiku szwedzkie przedstawicielstwo VW wstrzymało sprzedaż modelu Caddy w wersji osobowej, z silnikiem EA 189. Na dodatek w połowie roku w polskim zakładzie rozpoczęto produkcję nowej generacji tego auta i specjaliści z branży motoryzacyjnej oczekiwali, że jesienią produkcja ta będzie rosła z każdym miesiącem. Dlatego nagłe jej ograniczenie w Poznaniu tak zwraca uwagę. To może być skutek afery ze spalinami - powiedział nam szef Samara Wojciech Drzewiecki.

Jednak poznańska fabryka tłumaczy gorsze wyniki zmianami organizacyjnymi. Spadek produkcji zanotowany w październiku spowodowany był przestawianiem produkcji na silniki EA 288 [następca silnika EA 189] - poinformowała nas rzeczniczka VW Poznań Dagmara Prystacka. Dodała, że to także efekt przejęcia części produkcji modelu dostawczego samochodu Transporter z zakładów w Hanowerze. Produkcja tego modelu jest bardziej czasochłonna i skomplikowana w porównaniu z Caddy, a zatem wolumen produkcji jest mniejszy - stwierdziła Prystacka. W zeszłym miesiącu produkcję w Polsce gwałtownie ograniczył także Fiat Chrysler Automobiles (FCA). W październiku z taśm montażowych fabryki w Tychach zjechało 19,9 tys. samochodów, o jedną siódmą mniej niż przed rokiem i niemal jedną trzecią mniej niż miesiąc wcześniej. Rzecznik polskiego przedstawicielstwa FCA Bogusław Cieślar wyjaśnił nam, że w zeszłym miesiącu zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami w Tychach wstrzymano pracę na tydzień. To nie wpłynie na roczny plan produkcji około 300 tys. samochodów - powiedział nam Cieślar. Pełno roboty mają za to w zakładach General Motors w Gliwicach, gdzie w zeszłym miesiącu zaczęła się seryjna produkcja Opla Astry nowej generacji. W październiku za bramy gliwickiej fabryki wyjechało ponad 14 tys. aut, przeszło dwa razy więcej niż przed rokiem i ponad trzy razy więcej niż we wrześniu. W zeszłym miesiącu zakład w Gliwicach zaczął też produkować auto Buick Cascada - przeznaczoną na eksport do USA odmianę kabrioletu Opel Cascada. Według raportu firmy Samar łącznie w zeszłym miesiącu za bramy fabryk w Polsce wyjechało 39,8 tys. samochodów osobowych i dostawczych, o 9,3 proc. więcej niż przed rokiem, ale też 2,7 proc. mniej niż we wrześniu. 




























wyborcza.biz





Komentarze

Popularne posty