Lubimy mat :)
Nowe oblicze i więcej mocy w Audi SQ5 Diesel.
Niemiecka firma tuningowa ABT Sportsline zajmująca się przeróbkami aut
Koncernu Volkswagena, prezentuje swój nowy projekt.
Zestaw modyfikacji jaki objął SUV-a średniej wielkości, został opracowany pod kątem dokładnie modelu SQ5. W skład zmian wchodzi przede wszystkim body kit wykorzystujący we fragmentach detali włókno węglowe. Oparto go o nowe zderzaki, nakładki poszerzające błotniki i progi oraz spoiler dachowy. Całość pokryto szarym matowym lakierem. Jak widać po zdjęciach ABT nie zrezygnowało z przybliżenia karoserii do ziemi, ani nie odpuściło sobie montażu wielkich 22-calowych obręczy w nadkolach. Obniżenie przodu można regulować w zakresie od 5 mm do 30 mm, a tył od 10 mm do 35 mm. Zmiany wizualne to nie wszystko. Tuner nie pozwolił aby auto zostało seryjne pod względem mechanicznym. Zadbał odpowiednio o wzmocnienie jednostki napędowej, która teraz szybciej rozpędza wysokoprężne SQ5. Silnik 3.0 V6 TDI wspierany dwiema turbosprężarkami fabrycznie generuje moc 313 KM i 650 Nm, która przekazywana jest na wszystkie cztery koła poprzez napęd quattro i skrzynię Tiptronic. Po zmianie oprogramowania jednostki sterującej silnikiem moc wzrosła do 365 KM i 710 Nm. Dzięki temu zabiegowi udało się zejść z przyspieszeniem od 0 do 100 km/h poniżej 5 sekund (fabryczny czas to 5.1 s). SUV jest teraz w stanie pojechać z szybkością 260 km/h.
Zestaw modyfikacji jaki objął SUV-a średniej wielkości, został opracowany pod kątem dokładnie modelu SQ5. W skład zmian wchodzi przede wszystkim body kit wykorzystujący we fragmentach detali włókno węglowe. Oparto go o nowe zderzaki, nakładki poszerzające błotniki i progi oraz spoiler dachowy. Całość pokryto szarym matowym lakierem. Jak widać po zdjęciach ABT nie zrezygnowało z przybliżenia karoserii do ziemi, ani nie odpuściło sobie montażu wielkich 22-calowych obręczy w nadkolach. Obniżenie przodu można regulować w zakresie od 5 mm do 30 mm, a tył od 10 mm do 35 mm. Zmiany wizualne to nie wszystko. Tuner nie pozwolił aby auto zostało seryjne pod względem mechanicznym. Zadbał odpowiednio o wzmocnienie jednostki napędowej, która teraz szybciej rozpędza wysokoprężne SQ5. Silnik 3.0 V6 TDI wspierany dwiema turbosprężarkami fabrycznie generuje moc 313 KM i 650 Nm, która przekazywana jest na wszystkie cztery koła poprzez napęd quattro i skrzynię Tiptronic. Po zmianie oprogramowania jednostki sterującej silnikiem moc wzrosła do 365 KM i 710 Nm. Dzięki temu zabiegowi udało się zejść z przyspieszeniem od 0 do 100 km/h poniżej 5 sekund (fabryczny czas to 5.1 s). SUV jest teraz w stanie pojechać z szybkością 260 km/h.
superauto24.se.pl
Komentarze
Prześlij komentarz