Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Przynajmniej w DTM hahah



Mike Rockenfeller w niedzielnej rywalizacji DTM wywalczył zwycięstwo na torze Moscow Raceway. Dla kierowcy Audi jest to pierwsza wygrana od dwóch lat. Mistrz serii z 2013 roku obronił na starcie prowadzenie, utrzymując za sobą walczących Bruno Spenglera i Jamiego Greena. Walka zazębiła się po rundzie pit stopów, kiedy to Spengler zdołał zredukować stratę (Rockenfeller zaliczył postój jako ostatni z czołówki), jednak przed nim pojawił się debiutant Lucas Auer, który nie zaliczył jeszcze pit stopu. Spengler ostatecznie zdołał wyprzedzić młodego Auera, lecz stracił on tym samym ponad 4 sekundy do prowadzącego Rockenfellera i do końca wyścigu różnica ta utrzymała się na takim samym poziomie. Kierowca BMW minął metę ostatecznie 4.132 sekundy za rywalem. Na podium finiszował Mattias Ekstrom, który na kilka minut przed końcem rywalizacji w 13 zakręcie wyprzedził Maxime Martina. Czołową piątkę uzupełnił Jamie Green, jednak w wyniku problemów z przednią lewą oponą podczas pit stopu stracił on sporo czasu. Za nim znaleźli się Gary Paffet, jako najwyżej sklasyfikowany kierowca Mercedesa, a następnie Marco Wittmann.
Po wczorajszym zwycięstwie niedziela nie była już tak udana dla lidera klasyfikacji. Po słabej sesji kwalifikacyjnej Pascal Wehrlein wyścig zakończył na 10 pozycji za Edoardo Mortarą i Nico Mullerem. Dziesiąta pozycja oznacza jednak jeden punkt i w sumie sześć punktów przewagi nad drugim w klasyfikacji Ekstromem.





























                                                                                                                                        motorsportgp.pl

Komentarze

Popularne posty