Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Blog Le Mans #8


Porsche #18 w składzie Neel Jani, Romain Dumas i Marc Lieb w dalszym ciągu prowadzą w kwalifikacjach do 83. edycji wyścigu 24 godziny Le Mans. Druga sesja treningowo-kwalifikacyjna, w przeciwieństwie do pierwszej, obfitowała głównie w dużą ilość wypadków, a nie notowaniu fantastycznych czasów. Jednak na samym początku zaszły dwie zmiany w czołówce. Już po 10-ciu minutach od pojawienia się nad torem zielonej flagi, Nick Tandy w Porsche 919 Hybrid #19 poprawił wczorajszy rezultat i z czasem 3:18.862 umocnił swój skład na trzeciej pozycji. Z kolei Andre Lotterer w Audi R18 e-tron quattro #7 przebił się na piątą lokatę pokonując jedno okrążenie w czasie 3:20.561. W pozostałych prototypach klasy LMP1-H nie zaszły żadne zmiany, jedynie Sebastian Buemi w Toyocie #1 miał niegroźny obrót w zakręcie Arnage przy niskiej prędkości. Pierwszy groźny wypadek w trakcie kwalifikacji miał Dominik Kraihamer w Rebellionie R-One #13, który w szykanie Forza wypadł z toru i uderzając w barierę opon znacznie uszkodził swój samochód. W tym fragmencie toru ustanowiono także zwolnienie (slow zone) i zawisła żółta flaga. W Nissanie jedyną poprawę zanotował skład #21, który uzyskał lepszy wynik o niemal sześć sekund.

KCMG ciągle najszybsza w LMP2. W niższej klasie prototypów również obyło się bez przetasowań w stawce. Oreca 05 zespołu KCMG w dalszym ciągu widnieje na prowizorycznym pole position w tej kategorii z czasem 3:38.032, wyprzedzając Greaves Motorsport (+0.9s) i Jote Sport (niecała sekunda straty). W dalszej kolejności plasują się G-Drive Racing #26, Thiriet By Tds Racing, Oak Racing #34 i Signatech Alpine.

Aston Martin Racing na czele w obu klasach GT. Angielski zespół w dalszym ciągu jest na czele w klasach GTE-Pro i GTE-Am. W kategorii profesjonalistów trzy pierwsze pozycje zajmują samochody Vantage V8. Dopiero czwartą lokatę zajmuje Corvetta #63. Ta sama załoga miała również potężny wypadek na 42 minuty przed końcem sesji. Jan Magnussen wypadł z optymalnej linii jazdy w zakrętach Porsche i odbijając się od dwóch barier uszkodził mocno swój samochód. Duński kierowca został zabrany na badania do punktu medycznego. W pierwszej połowie sesji w tej samej części toru incydent miał także Duncan Cameron w Ferrari #55. Jednak w tym przypadku obyło się bez większych problemów, jedynie na 14 minut nad torem zawisła czerwona flaga. W GTE-Am za Astonem #98 plasuje się Ferrari #83, dalej jest Ferrari #72, Porsche #88, a top-5 zamyka Porsche #77. Kuba Giermaziak wraz z JMW Motorsport w dalszym ciągu są na jedenastym miejscu w tej klasie.




























motorsportgp.pl

Komentarze

Popularne posty