Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Blog Le Mans #2


Kolejny polski akcent w Le Mans po 80-ciu latach.

Wielkimi krokami zbliża się największe wydarzenie roku w sportach motorowych. Już w sobotę na torze Circuit de la Sarthe rozpocznie się legendarny wyścig 24h Le Mans. W tegorocznej, 83 edycji wyścigu kibice będą mieli okazję śledzić zmagania pierwszego w powojennej historii Polaka, który weźmie udział w tej prestiżowej imprezie. Kuba Giermaziak zasiądzie za kierownicą Ferrari 458 Italia GT2.

Całodobowy wyścig w Le Mans to niezwykle wymagające wyzwanie. Na starcie pojawi się 56 ekip ze 168 wybitnymi kierowcami w różnych klasach. Kuba Giermaziak oraz jego partnerzy z zespołu JMW Motorsport będą ścigać się nie tylko z rywalami ze swojej kategorii GT Am, ale również z niewiarygodnie szybkimi prototypami. Są to maszyny niewiele odbiegające prędkością od bolidów Formuły 1.

Każdy z przejazdów Polaka będzie trwał około trzech godzin. Zmęczenie towarzyszące kierowcy to nieodłączny element wyścigu 24-godzinnego. Ekipa JMW Motorsport zadba o swoich zawodników - do ich dyspozycji przekaże specjalnie przygotowane miejsce będące namiastką salonu spa, a nad formą kierowców czuwać będzie fizjoterapeuta. Ściganie się w ogromnym tłoku, przez tak długi czas wymaga maksymalnego skupienia, a najmniejszy błąd może oznaczać spore straty.

Ogromnie się cieszę z udziału w 24h Le Mans. To jedno z moich największych marzeń, które spełni się również dzięki moim sponsorom – Bankowi Zachodniemu WBK oraz wspierającemu mnie od lat PKN ORLEN. Ścigałem się już w innych 24-godzinnych wyścigach, ale ten nadchodzący to zupełnie coś innego. To tutaj rywalizuje czołówka światowego sportu motorowego. Zdaję sobie sprawę, że przed nami bardzo trudne zadanie. W odróżnieniu od krótkich wyścigów w Supercupie, w którym ścigam się na co dzień w barwach VERVA Racing Team, w Le Mans musimy rywalizować przez całe 24 godziny. Ponadto na torze ścigają się auta z czterech różnych klas. Prototypy są niewiarygodnie szybkie i przepuszczanie ich bez straty własnego czasu jest nie lada wyzwaniem. Najtrudniej jest nocą, gdy ich reflektory oślepiają nas na długich prostych. Co więcej, sam tor jest dość trudnym obiektem. Jednak połączenie tych wszystkich czynników sprawia, że jestem niesamowicie podekscytowany nadchodzącymi zawodami! Nie mogę się doczekać startu i liczę na doping polskich kibiców! - mówi Giermaziak.




























motosportgp.pl 




Komentarze

Popularne posty