Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Blog Le Mans #10


Po pracowitym czwartku, zespół Audi Sport Team Joest jest gotowy na największe wyzwanie sezonu sportów motorowych 2015 - 24 h w Le Mans (start w sobotę o godz. 15.00). Po pierwszych, środowych kwalifikacjach, już od północy mechanicy zespołu Audi Sport Team Joest w systemie zmianowym przebudowywali wszystkie trzy Audi R18 e-tron quattro. W czwartek, punktualnie o godz. 19.00, hybrydowe bolidy spod znaku czterech pierścieni były gotowe do startu. Ta procedura to nasz standard. Ćwiczymy ją od lat. - mówi Chris Reinke, kierownik ds. LMP w Audi Sport. Pomimo tego, jest to za każdym razem imponujący pokaz zgrania całej załogi i precyzyjny plan logistyczny, za które mogę tylko podziękować wszystkim zaangażowanym: tak właśnie wygląda mistrzowski serwis Audi!

Również dziś skoncentrowaliśmy się zupełnie na pracy dla wyścigu – powiedział w czwartek wieczorem szef Audi Motorsport, dr Wolfgang Ullrich. Jestem przekonany, że jesteśmy dobrze przygotowani i mamy trzy bardzo dobre wyścigowe samochody, w których nasi kierowcy czują się dobrze. To niezmiernie ważne w takich imprezach jak Le Mans. Myślę, że czynnikiem decydującym w tym wyścigu będzie optymalne wykorzystanie ogumienia. Na to również jesteśmy dobrze przygotowani. W 83. edycji najsławniejszego wyścigowego klasyka, Audi Sport Team Joest postawiło na mającą swe korzenie w Le Mans, ale wykorzystywaną dziś we wszystkich modelach seryjnych Audi technikę efektywnościową – Audi ultra. Najnowsze Audi R18 e-tron quattro, to jedno z najbardziej wydajnych aut na świecie. Swe osiągi zawdzięcza poprawionej aerodynamice i napędowi umiejętnie łączącemu moc silnika TDI na osi tylnej i generatora elektrycznego na osi przedniej. Dzięki temu, na prostej Hunaudières w Le Mans, osiąga maksymalną prędkość około 340 km/h.

Trzy Audi R18 e-tron quattro rozpoczną wyścig tuż za trzema Porsche i przed dwiema Toyotami. Lucas di Grassi, Loïc Duval i Oliver Jarvis, z drugiej linii startowej ruszą w Audi R18 e-tron quattro z numerem „8”. Trzeci rząd dzielą między sobą zeszłoroczni zwycięzcy, André Lotterer, Marcel Fässler i Benoît Tréluyer w R18 z numerem „7” oraz Filipe Albuquerque, Marco Bonanomi i René Rast w hybrydowym samochodzie z numerem startowym „9”. Najszybsze wśród załóg Audi okrążenie przejechał Loïc Duval. Dokonał tego już w środę wieczorem, rozwijając średnią prędkość 245,5 km/h. André Lotterer przesunął się w czwartek w górę zestawienia, z miejsca szóstego na piąte. Filipe Albuquerque, w trzecim R18 e-tron quattro, uzyskał najkrótszy czas.





























auto-świat.pl


Komentarze

Popularne posty