Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Za pół roku będzie paliwo z hemoglobiny :P


Zaledwie w zeszłym miesiącu inżynierowie koncernu z Ingolstadt zaszokowali świat prezentując przełom na polu produkcji syntetycznego paliwa z wody i dwutlenku węgla. Ten sukces im jednak nie wystarczył i teraz zaprezentowali kolejne osiągnięcie dokonane wspólnie z firmą Global Bioenergies, jakim jest wyprodukowanie paliwa z roślin. W 2014 roku firma Global Bioenergies rozpoczęła program produkcji izobutanu z wykorzystaniem odnawialnych źródeł biomasy, takich jak glukoza pochodząca z kukurydzy. Materiał poddawano następnie procesowi uzdatniania oraz oczyszczania pod wysokim ciśnieniem i w formie płynnej wysyłano do Niemiec, gdzie przekształcano go w czystą 100-oktanową benzynę. Zdaniem Audi nowe paliwo jest nie tylko bardziej ekologiczne z powodu braku w jej składzie zawartości siarki oraz benzenu, ale dodatkowo można stosować wyższy współczynnik kompresji, gdyż jest to produkt wyższej jakości.


Naturalnie zanim nowe paliwo zacznie być seryjnie produkowane, inżynierowie Audi muszą jeszcze przeprowadzić w swych laboratoriach wiele testów, by upewnić się, że rzeczywiście nadaje się do silników. Koncern pokłada w nim jednak tak duże nadzieje, że już w przyszłym roku rozpoczyna w Niemczech budowę fabryki, która będzie w stanie rocznie produkować około 100 ton takiego paliwa do celów testowych. W przyszłości Audi ma nadzieję pozbyć się konieczności stosowania biomasy w produkcji paliwa, gdyż ma to negatywny wpływ na rolnictwo i powoduje wzrost cen kukurydzy.





























technonowinki.onet.pl

Komentarze

Popularne posty