Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Po SUVach będą mieszczuchy.


Jak donosi Automobile Magazine, Audi pracuje nad samochodem mającym stanowić konkurencję dla MINI czy Fiata 500, a także dla DS3, czyli maluchów klasy premium. Segment premium rozwija się nawet w klasie najmniejszych samochodów miejskich, czego przykładem jest chociażby MINI, Audi A1 czy Opel Adam. Małe i drogie, czyli teoretycznie kompletnie bezsensowne samochody cieszą się coraz większą popularnością, co widać nie tylko po rankingach sprzedaży, ale i na ulicach. Warunkiem do odniesienia sukcesu jest bogate wyposażenie, nietuzinkowy wygląd, rozwiązania techniczne z wyższych klas oraz… wysoka cena. Tak jest, wysoka cena to jeden z aspektów, który zaprzecza logice, ale faktem jest, że ludzie wybierają na przykład Fiata 500 zamiast bardziej funkcjonalnej Pandy (różnica minimum 6500 zł na korzyść Pandy) czy Audi A1 zamiast VW Polo (różnica aż 32 tys. zł na korzyść Polo). Dlatego też Audi nie zamierza zatrzymywać się na modelu A1, ale już zapowiedziało na przyszły rok małego, miejskiego crossovera Q1. 

Koncept zupełnie nowego małego mieszczucha premium ma zostać pokazany na Paris Motor Show 2016, a do produkcji mógłby wejść w 2020 roku. Samochód ma być oparty na płycie MQB, a do zasilania będą służyły 3-cylindrowe silniki benzynowe i diesle. Pojawi się także wariant elektryczny ze stosunkowo dużym zasięgiem – mówi się o ponad 200 kilometrach. Zagadką pozostają plany wdrożenia do produkcji motocyklopodobnego samochodu z silnikiem Ducati o mocy ok. 200 KM. Problem w tym, że to był pomysł Ferdinanda Piecha, który jak wiadomo nie ma już zbyt dużo do powiedzenia na temat gamy modelowej Grupy Volkswagena. Ten interesujący projekt prawdopodobnie upadnie, a były ciekawą alternatywą dla takich samochodów jak KTM X-bow, Atom Ariel czy BAC Mono.
























autokult.pl

Komentarze

Popularne posty