Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Nowa areodynamika na Spa


Dwa prototypy LMP1 zespołu Audi, które rywalizują w pełnym sezonie Długodystansowych Mistrzostw Świata, podczas najbliższej rundy na torze Spa-Francorchamps będą wyposażone w nowy pakiet aerodynamiczny. Niemiecki producent potwierdził, że dwa z trzech prototypów R18 e-tron quattro, które wystartują w sześcio-godzinnej rywalizacji na torze Spa-Francorchamps, będą wyposażone w nowy pakiet aerodynamiczny o niższym docisku, który zostanie wykorzystany także podczas 24 godzinnego wyścigu Le Mans w czerwcu. Trzecie Audi, którym w Spa i Le Mans ścigać się będą: Felipe Albuquerque, Marco Bonanomi i Rene Rast, będzie wyposażone w pakiet, który został wykorzystany podczas otwierającej rundy FIA WEC na torze Silverstone. Uważamy, że w tej konfiguracji na Spa nie będziemy w gorszej sytuacji, a z dwoma samochodami będziemy w stanie uzyskać więcej informacji w ramach przygotowań do Le Mans – tłumaczy przedstawiciel Audi.
To pokazuje, że Audi zmieniło koncepcję przygotowań do najważniejszego wyścigu w sezonie. W dwóch poprzednich sezonach niemiecka marka podczas rundy na torze Spa-Francorchamps korzystała tylko z jednego prototypu z niższym pakietem aerodynamicznym, natomiast dwa pozostałe, które regularnie rywalizowały w sezonie były wyposażone w standardowy pakiet, przeznaczony na większość rund w kalendarzu FIA WEC. Prototyp o nowej konfiguracji aerodynamicznej można od razu odróżnić od standardowego Audi R18 e-tron quattro: posiada odmienny przód od strony aerodynamicznej, włączając w to osłony kół, nowe boki auta oraz tylne nadkola. Nowa konfiguracja prototypu LMP1 posiada także poprawiony systemy chłodzenia oraz nowe zawieszenie.























motosportgp.pl



Komentarze

Popularne posty