Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Czyżby nowe A8? :P


Koncern z Ingolstadt zamierza powiększyć swą przewagę nad rywalami na polu oświetlenia samochodowego. Inżynierowie niemieckiej marki, wspólnie z partnerami z sektora przemysłowego i naukowego, rozpoczęli niedawno pracę nad projektem iLaS (inteligentne światło laserowe dla kompaktowych i adaptacyjnych reflektorów wysokiej rozdzielczości). Celem tych działań jest opracowanie nowego typu laserowych reflektorów wysokiej rozdzielczości wykorzystujących technologię Matrix, które zapewnią jeszcze bardziej efektywniejsze oświetlanie drogi. 

Technologia laserowa Matrix po raz pierwszy została wykorzystana w ubiegłym roku i zastosowano ją wówczas w sportowym modelu Audi R8 LMX. Teraz Audi chce instalować nowe reflektory także w innych modelach. System Matrix wykorzystuje niebieskie, laserowe diody generujące światło o długości fali 450 nanometrów, które oświetla 3-milimetrowe szybko poruszające się lustro. Te z kolei odbija promień lasera kierując je do konwertera, gdzie następuje jego przemiana na światło białe.

Gdy auto porusza się z niewielką prędkością, wówczas powstaje szeroki strumień oświetlający dużą powierzchnię drogi. Wraz ze wzrostem prędkości, zmniejsza się kąt padania światła, a jednocześnie zwiększa jej intensywność. Dodatkową zaletą technologii jest możliwość precyzyjnego kierowania wiązką, dzięki czemu można nie tylko łatwiej doświetlać zakręty, lecz także możliwe jest wycinanie z wiązki poszczególnych stref, co pozwala chronić przed oślepianiem kierowców nadjeżdżających z naprzeciwka.

Laserowa technologia Matrix zbliżona jest do wersji LED, która stosowna jest już od kilku lat w modelach Audi A8, A7, A6, TT, Q7 oraz R8. Różnica polega natomiast na tym, że technologia laserowa zapewnia światło wyższej rozdzielczości i reagujące bardziej dynamicznie na zmieniające się warunki drogowe.























technonowinki.onet.pl

Komentarze

Popularne posty