Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Vorsprung Audi Sport vol. 2


Zespół Audi Sport Team Joest zapewnia pełną gotowość do startu sezonu Długodystansowych Mistrzostw Świata (FIA WEC), którego początek zaplanowany został na nadchodzący weekend w Silverstone. Nowy R18 e-tron quattro w specyfikacji 2015 podczas testów zaliczył ponad 10 000 kilomatrów wliczając w to również przebieg w trakcie oficjalnego prologu na torze Paul Ricard. Audi jest gotowe na sezon 2015 – powiedział szef Audi Motorsport Dr. Wolfgang Ullrich. Podczas prologu w Le Castellet spotkaliśmy po raz pierwszy naszych konkurentów w sezonie 2015 i mogliśmy zobaczyć, że każdy jest starannie przygotowany, jednak nikt nie położył tam na stół swoich kart. Naszym celem jest ponowne zwycięstwo, tak jak dokonaliśmy tego w 2012 i 2013 roku.

Widzowie, którzy przybyli na francuski tor, byli świadkami premiery nowej hybrydy spod znaku czterech pierścieni. Silnik wysokoprężny V6 z turbo wraz z dwoma silnikami elektrycznymi pozwoliły zwiększyć ogólną pracę układu do 4MJ. Sam silnik spalinowy zwiększył swoją moc do 558KM. Obie te wartości są największe w historii startów Niemców, a w połączeniu z nową aerodynamiką prototyp zużywa mniej paliwa.

Zróżnicowany tor Silverstone już czeka na kierowców. Obiekt zlokalizowany na terenie dawnego lotniska słynie z dużych prędkości zarówno na prostych, jak i w zakrętach. Jednak znajdziemy tutaj także bardzo wolne partie, co zmusza inżynierów do kompromisów w ustawieniach samochodu. Najwolniejszy zakręt The Loop, przejeżdżany na pierwszym biegu z prędkością mniejszą niż 80 km/h, stanowi ogromny kontrast dla łuku Maggots pokonywanego na siódmym biegu z prędkością przekraczającą 270km/h. W trakcie jednego okrążenia (5.891km) kierowcy zmieniają biegi 36 razy. Trzykrotni zwycięzcy Le Mans, mistrzowie WEC z 2012r. oraz zwycięzcy brytyjskiego wyścigu z tego samego roku - Marcel Fassler, Andre Lotterer i Benoit Treluyer - pojadą w Audi z numerem #7, natomiast Loic Duval, Lucas di Grassi i Oliver Jarvis zasiądą z kierownicą Audi z numerem #8. Dla Jarvisa będzie to domowa runda.

Od pierwszego startu Audi LMP na Silverstone w 2004r., niemiecka fabryka pięciokrotnie wygrywała na tym torze. Na szóste zwycięstwo będą musieli zapracować w niedzielę, a nagrodą za triumf w 6-godzinnej rywalizacji będą pierwsze punkty do klasyfikacji oraz puchar Tourist Trophy przyznawane od 1905r.






















motosportgp.pl


Komentarze

Popularne posty