Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Trening nasz !!!!!!!!!!!!!


Andre Lotterer i skład Audi Sport Team Joest #7 okazali się najszybsi podczas mokrego trzeciego treningu na torze Silverstone przed kwalifikacjami do sześciogodzinnego wyścigu FIA WEC. Trzykrotny zwycięzca legendarnego wyścigu Le Mans, jeżdżący prototypem Audi R18 e-tron quattro wraz z Benoitem Treluyer i Marcelem Fasslerem, osiągnął najlepszy rezultat na przesychającym torze Silverstone wykręcając rezultat w postaci 1:52.094.

Oba prototypu Audi cieszyły się znaczną przewagą podczas mokrej trzeciej sesji treningowej, jednak na kilka chwil przed końcem świetnym okrążeniem popisał się Kazuki Nakajima z Toyoty #1 i awansował na drugą lokatę ze stratą0.674 sekundy do najszybszych kierowców Audi #7. Mokra pętla toru Silverstone dała o sobie znać wielu kierowcom, którzy co rusz wpadali w poślizgi i nie mogli opanować swoich samochodów. Najbardziej spektakularnymi zajściami był wyjazd Mike Conwaya poza tor w zakręcie Luffield i wpadnięcie w żwirową pułapkę oraz obrót Nelsona Panciatici w zakręcie Stowe na dwanaście minut przed końcem sesji.

Na trzecim i czwartym miejscu odpowiednio uplasowały się dwa składy Porsche z numerami #18 i #17. Załoga z prototypu oznaczonego osiemnastką nie była zadowolona i nie odrobiła straconego czasu z pierwszej sesji, kiedy w ich samochodzie doszło do awarii półosi. W mokrych warunkach najlepiej z ekipy Porsche zaprezentował się Marc Lieb, który wykręcił czas w postaci 1:56.430 i do najszybszego Lotterera stracił ponad cztery sekundy. Na piątym miejscu znalazł się ostatecznie skład Toyoty #2, a tuż za nimi Audi z numerem #8. W klasie LMP2 po raz kolejny świetnym tempem popisywał się skład G-Drive Racing z numerem #28. Najszybsze okrążenie w prototypie Liger-Nissan wykonał Luca Derani, który tor Silverstone pokonał w czasie 2:05.786.

Na drugiej pozycji ze stratą prawie dwóch i pół sekund znalazł się zespół KCMG w prototypie Oreca 05, a trzecia lokata przypadła zespołowi Strakka Racing. Porsche Team Manthey #92 i Frederic Makowiecki okazali się najszybszym zestawieniem w klasie LMGTE Pro wykręcając czas na poziomie 2:13.665, co dało przewagę nad drugą ekipą – Aston Martinem Racing #95 – jedynie 0.047 sekundy. Trzecia lokata przypadła ekipie Porsche z numerem #91, która do swoich kolegów straciła 0.181 sekundy. Klasa LMGTE Am należała do zespołu AF Corse i Emmanuela Collarda, Francoisa Perrodo i Rui Aguasa, którzy osiągnęli rezultat 2:16.396 i wyprzedzili zespół Dempsey Racing – Proton o 0.790 sekundy.



























motosportgp.pl

Komentarze

Popularne posty