Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Wiecej info o nowym R18 e-tron quattro


Audi zmodernizowało swój bolid R18 e-tron quattro. Pojazd ten wystartuje w serii Długodystansowych Mistrzostw Świata FIA WEC, której najsłynniejszą rundą są 24-godzinne zawody w Le Mans. Nowa wersja odróżnia się wizualnie od poprzednika, pomimo tego, że struktury bazowe są bardzo ze sobą spokrewnione. Odświeżony wygląd jest wynikiem nowej koncepcji opływu powietrza zarówno wokół, jak i przez przednią część pojazdu, wzdłuż bokół oraz z tyłu. Duże wloty powietrza w przednich wnękach kół zmniejszają opór stawiany powietrzu przez karoserię, a jednocześnie pozwoliły na zastosowanie nowej stylistyki reflektorów. Jednostki świetlne to połączenie techniki diodowej Matrix i laserowych świateł Audi Laserlight. Nowe R18 e-tron quattro przejęło od poprzedniego modelu centralną klatkę bezpieczeństwa, ale maska pojazdu, przednie błotniki oraz wnęki kół zyskały nowy wygląd. Na bieżący sezon przygotowano dwa warianty karoserii. 

Zmiany dosięgnęły również napęd. Inżynierom udało się zwiększyć ilość energii wykorzystywanej na okrążenie w Le Mans z dwóch do czterech megadżuli. Podczas hamowania energia jest odzyskiwania, a podczas ponownego przyspieszania układ może ją przesyłać na przednią oś. Wykonujący to zadanie silnik elektryczny ma moc 272 KM. Akumulator energii kinetycznej zamontowano w kokpicie obok kierowcy i może jej zmagazynować o ok. 17 proc. więcej niż poprzednio. Pomimo większej mocy auto ma najmniejszy dopuszczalny ciężar, czyli 870 kg. Wyższa moc napędu hybrydowego wiąże się jednak z pewnymi ograniczeniami dla silnika spalinowego. Zgodnie z przepisami, jeśli konstruktorzy zdecydują się zastosować większą moc napędu hybrydowego, ilość paliwa zużytego do wytworzenia potrzebnej energii musi być mniejsza. Dopuszczalne spalanie oleju napędowego spadło o 2,5 proc. 6-litrowy motor V6 TDI generuje moc 558 KM. 





















moto.wp.pl

Komentarze

Popularne posty