Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Kolejna auto-kaczka :P


Producent aut z Ingolstadt już udowadniał, że jego auta, odpowiednio wyposażone, mogą samodzielnie przemierzać Stany Zjednoczone. Dotychczas najlepszym wynikiem legitymowalo się Audi A7 Sportback Piloted Driving Concept, które z Kaliforni dotarło do Las Vegas, pokonując dystans 885 kilometrów. Teraz Audi, we współpracy z dostawcą podzespołów samochodowych Delphi, atakuje znacznie większy dystans. Szykowana na 22 marca podróż Audi Q5 rozpocznie się w San Francisco i przy pomyślnych wiatrach zakończy w Nowym Jorku. To daje równe 5600km samodzielnej jazdy, przy pomocy najnowocześniejszych technologii obu firm. 

Na wyposażenie testowego auta składają się m.in. radary, kamery, odpowiednie oprogramowanie, asystent hamowania w ruchu ulicznym, autostradowy autopilot z umiejętnością zmiany pasa ruchu, system automatycznego parkowania i miejski autopilot. Tak uzbrojone Audi Q5 potrafi podejmować najbardziej skomplikowane decyzje w ruchu ulicznym, np. na skrzyżowaniach równorzędnych czy w bezpośrednim otoczeniu rowerzystów. Podczas tak długiego testu Audi i Delphi zbiorą bezcenne informacje na temat możliwości tak wyposażonego auta i jego zachowania w różnych warunkach pogodowych i drogowych. Oczywiście dla zachowania bezpieczeństwa, licencjonowany kierowca będzie czuwał nad eksperymentem, przez cały czas siedząc za "kółkiem" samodzielnego Q5.





















motogazeta.mojeauto.pl


Komentarze

Popularne posty