Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Inteligentna produkcja w drodze


Pionierskie rozwiązania techniczne i produkcyjne pokazano podczas Forum Innowacji w Ingolstadt. Ponad trzystu dziennikarzy z wielu krajów gościło w Biurze Rozwoju Technicznego i w halach produkcyjnych. Zwiedzili nowe Oświetleniowe Centrum Kompetencyjne Audi, tunel aerodynamiczny oraz wiele innych miejsc - kamieni milowych na drodze ku inteligentnie skomunikowanej fabryce. Nasze hasło ‚przewaga dzięki technice’ wpływa na pracę wszystkich działów przedsiębiorstwa – mówi Rupert Stadler, prezes zarządu Audi AG. Pracownicy Audi emanują pomysłami i energią. Wspólnie kształtujemy klasę premium jutra, tworząc innowacyjne, wydajne i pełne emocji pojazdy, produkowane w inteligentnie skomunikowanej fabryce.

W nowym Oświetleniowym Centrum Kompetencyjnym, specjalnym pomieszczeniu o długości 120 metrów, eksperci Audi zademonstrowali innowacyjne rozwiązania świetlne, takie jak reflektory laserowe Matrix i światła drogowe z wiązką laserową. W kanale aerodynamicznym, w centrum zainteresowania było nowe Audi R8 LMS. Dzięki wielu testom w pomieszczeniach kanału i dzięki intensywnej pracy inżynierów i konstruktorów, ten wyścigowy samochód ma bardzo aerodynamiczną sylwetkę. W Biurze Rozwoju Technicznego już dziś powstają techniki jutra – mówi prof. dr Ulrich Hackenberg, członek zarządu Audi AG ds. rozwoju technicznego. Tutaj wykuwamy zasadnicze wartości ‘przewagi dzięki technice’. Tutaj rozwijamy takie dziedziny innowacji jak oświetlenie, komunikacja, autonomiczna jazda, silniki, wydajność i równowaga środowiskowa.

Wszystkie innowacyjne rozwiązania techniczne, Audi montuje w swoich pojazdach w coraz bardziej inteligentnym procesie produkcji: Nasz cel to ‚smart factory‘ – inteligentna fabryka, w której procesy produkcyjne przebiegają w sposób po części  zautomatyzowany, a maszyny produkcyjne są inteligentne. Człowiek i maszyna zbliżą się wtedy do siebie, podobnie jak już się dzieje ze światem cyfrowym i rzeczywistym – zauważa prof. dr Hubert Waltl, członek zarządu Audi AG ds. produkcji. Forum Innowacji dało przedstawicielom mediów możliwość wszechstronnego wglądu w ważne procesy zachodzące w „smart factory“. Dla przykładu: na taśmie montażowej zainteresowali się robotem, który pracuje ramię w ramię z człowiekiem, bez barier i zawsze zgodnie z jego tempem pracy. Ponadto można było zobaczyć, jak eksperci wirtualnie planują nową fabrykę Audi w Meksyku oraz „przeanalizować” Audi RS Q3 za pomocą systemu rzeczywistości rozszerzonej. W narzędziowni pokazano inteligentne narzędzia, które same kontrolują własną pracę. W ten sposób przy produkcji elementów nadwozia zachować można precyzję setnych części milimetra. Dodatkowo ekspert wyjaśnił tu, jak drukarka 3D wytwarza złożone geometrycznie metalowe elementy.




















mojafirma.infor.pl 

Komentarze

Popularne posty