Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Kiedy nam się znudzi ta cyfryzacja :P


Audi poczyniło kolejny krok w kierunku wprowadzenia cyfrowych technologii do swej sieci handlowej. Audi VR experience, za pomocą okularów Virtual Reality, daje możliwość konfiguracji pojazdu i doświadczenia całego procesu niemalże w rzeczywistości. Okulary pozwalają na przejrzenie całego portfolio modeli Audi we wszystkich możliwych wariantach wyposażenia. Koncern z Ingolstadt stworzył specjalne, skonfigurowane z okularami oprogramowanie wspomagające sprzedaż. Dzięki takiemu rozwiązaniu, klienci, ale też wszyscy miłośnicy marki Audi, mogą wejść do wirtualnego świata marki. Świata dającego możliwość obejrzenia wszystkiego w trzech wymiarach, z efektami dźwiękowymi, w niemalże namacalny sposób. Mogą wirtualnie zasiąść za kierownicą skonfigurowanego wg własnych życzeń i marzeń samochodu, ale też rzucić okiem do bagażnika. Specjalna kamera śledzi w tym celu ruchy głowy użytkownika, a system odpowiednio dopasowuje przedstawiany obraz. Przejrzeć można całą paletę modeli, uwzględniając przy tym różne opcje indywidualizacji: począwszy od kolorów, rodzajów skóry i dekoru aż po systemy infotainment. Sprzedawca może więc używając tego narzędzia pokazać całą różnorodność gamy i udzielić indywidualnej porady.

Nowe rozwiązanie wspomagające sprzedaż pojawi się u pierwszych dealerów Audi jeszcze w tym roku - głównie na dynamicznie rosnących rynkach, na których za wzrostem sprzedaży podąża intensywna rozbudowa sieci dealerskiej. W przyszłości możliwe będzie także wykorzystywanie technologii Audi VR experience w postaci rozwiązania mobilnego i prezentacja w ten sposób oferty np. podczas wizyty doradcy w domu klienta. Okulary VR, które pojawią się w salonach Audi, korzystają ze szczegółowych danych modeli zgromadzonych na serwerze komputerowym, zapewniającym obraz odpowiedniej jakości. Zestaw Audi VR experience wyposażony jest ponadto w słuchawki transmitujące wszystkie dźwięki towarzyszące konkretnemu obrazowi - począwszy od dźwięku zamykanych drzwi, aż po 14-kanałowy dźwięk systemu Advanced Sound Systems z Audi A8. Słychać przez nie również rozmowę z doradcą klienta. 

Audi AG wykorzystuje cyfrowe innowacje od roku 2012 i łączy je z usługami tradycyjnych salonów. Przykładem jest Audi City - wirtualny, choć rzeczywisty salon sprzedaży, prezentujący w skali 1:1 wszystkie modele Audi na specjalnych, sięgających sufitu ekranach cyfrowych, tzw. powerwall’ach. Odwiedzający mają tam możliwość stopniowej konfiguracji swojego własnego samochodu. Salony Audi City, usytuowane są w atrakcyjnych lokalizacjach różnych metropolii całego świata, uzupełniając tradycyjną sieć salonów koncernu. Po Londynie, Pekinie i Berlinie, czwarty salon Audi City zostanie otwarty w tym roku w Moskwie. W roku 2014 moduły Audi City uruchomiono pilotażowo w 16 salonach sprzedaży w Europie. W roku 2015 planuje się cyfryzację 200 kolejnych salonów na całym świecie. 
























motoryzacja.wnp.pl

Komentarze

Popularne posty