Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Audi rozpie##### cały świat


W roku 2014, koncern Audi wyraźnie przekroczył zakładany cel - sprzedaż ponad 1,7 mln aut. Pod koniec roku producent z Ingolstadt miało na koncie już blisko 1 741 100 sprzedanych samochodów, czyli o 10,5% więcej niż w 2013. W ten sposób, producent ponownie zwiększył swe tempo wzrostu i dzięki blisko 165 600 dodatkowym klientom, zanotował drugi co do wielkości w swej historii wzrost sprzedaży. Taki wynik to przede wszystkim zasługa modeli typu SUV (+15,8%) oraz rodziny A3 (+53,2%), w roku 2014 po raz pierwszy dostępnej w sprzedaży na całym świecie.

W roku 2014 Audi odnotowało nowe rekordy sprzedaży w 50 krajach. W Europie, marka zanotowala wzrost o 4,2%, wydając blisko 762 900 egz. To nowy, najlepszy wynik najlepiej na naszym kontynencie sprzedającej się marki premium. Podczas gdy wyniki całej branży motoryzacyjnej w samej tylko Europie Zachodniej nadal pozostają o ok. 1/5 niższe w porównaniu do wyników sprzed kryzysu, Audi w roku 2014 sprzedało o blisko 8% więcej pojazdów. W ub. roku duży wzrost zanotowało zwłaszcza Audi w Wlk.Brytanii, o 11,8% (158 829 samochodów). Wyraźny skok Audi zanotowało także w Hiszpanii (+9,4%, 38 277), w Niemczech (+2,2%, 255 582) i we Włoszech (+4,3%, 49 022). W Polsce zarejestrowano 7 015 nowych pojazdów Audi, co przełożyło się na 25,85 % wzrostu w stosunku do całego roku 2013. Dzięki temu Audi w Polsce po raz pierwszy przekroczyło poziomo 7 tys. sprzedanych aut w ciągu roku. W niestabilnej nadal gospodarczo Francji, sprzedaż utrzymała się na ubiegłorocznym poziomie (+0,4%, tj. 57 214 aut). Na każdym z pięciu największych europejskich rynków motoryzacyjnych, Audi zakończyło rok 2014 jako najlepiej sprzedająca się marka premium w segmencie aut luksusowych. Niestety, nie zdołało utrzymać równie dobrego jak w roku 2013 poziomu sprzedaży w Rosji. W obliczu trudnych warunków ramowych, sprzedaż spadła tu w porównaniu z rekordowym rokiem 2013 o 5,9% wyniosła 34 014 egz. Mimo to, sytuacja Audi była tu bardziej stabilna niż sytuacja całego rynku.

Na wszystkich rynkach europejskich, sprzedaż Audi w roku 2014 nakręcała przede wszystkim rodzina A3 (+19%). Również sprzedaż Audi A3 Limousine, które zadebiutowało jesienią 2013, na naszym kontynencie przekroczyła oczekiwania. Ważną rolę odegrały także wyjątkowo wydajne modele ultra. Wprowadzana stopniowo w ostatnich miesiącach gama tych aut, zdobyła już prawie 10% rynku Audi w Europie. W przypadku Audi A6, udział modeli ultra wyniósł blisko 1/3.

























motoryzacja.wnp.pl

Komentarze

Popularne posty