Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Zaczynam się martwić o mistrzostwo...


Zespół Porsche Racing okazał się najszybszą ekipą podczas piątkowych kwalifikacji do sześciogodzinnego wyścigu na torze Sakhir. Skład z numerem #14 osiągnął najlepszy średni czas 1:43.145, wyprzedzając ostatecznie zespół Toyota #8 o 0.265 sekundy. Bardzo dobrym tempem w Porsche #14 popisał się Neel Jani, który osiągał lepsze rezultaty od swoich najgroźniejszych rywali zespołu Toyota z numerem #8, za kierownicą którego w pierwszym wyjeździe rywalizował Anthony Davidson.

Na drugie przejazdy w swoich maszynach LMP1-H wyjechali Romain Dumas i Sebastien Buemi, jednak mimo lepszych czasów szwajcara, zespół Porsche z numerem #14 zdołał utrzymać prowadzenie i do jutrzejszego wyścigu wystartuje z pierwszej pozycji. Trzeci czas padł łupem drugiego składu Porsche #20 za kierownicą którego rywalizowali Timo Bernhard i Brendon Hartley. Drugi duet Porsche zdołał uzyskać średni czas w postaci 1:44.191 i do najszybszego siostrzanego składu stracił ponad jedną sekundę. Obok Porsche #20 z czwartej pozycji wystartuje druga Toyota oznaczona numerem #7.

W klasie LMP1-L po raz kolejny najszybszym okazał się zespół Rebellion Racing #12, który zanotował czas 1:47.047 i wyprzedził siostrzane auto o 0.658 sekundy. Na trzeciej lokacie znalazł się zespół Lotus w prototypie Lotus CLM P1/01, który uplasował się dopiero na dwunastej pozycji w klasyfikacji generalnej. Mimo świetnych czasów w treningach, zespół SMP Racing nie zdołał wywalczyć pierwszej pozycji startowej w klasie LMP2. Szybszym tym razem okazał się skład G-Drive Racing, który zanotował średni rezultat 1:50.236 wyprzedzając tym samym ekipę SMP Racing #27 o 0.703 sekundy, natomiast drugi skład zespołu z numerem #37 o 0.783 sekundy.

Zespół Aston Martin Racing z numerem #97 okazał się najszybszym składem w klasie LMGTE Pro uzyskując średni czas na poziomie 1:58.805, co pozwoliło wyprzedzić dobrze spisujący się na torze w Bahrajnie zespół AF Corse z numerem #51, który wywalczył drugi rezultat 1:59.075 tracąc do lidera jedynie 0.270 sekundy. Trzecią lokatę wywalczył drugi skład AF Corse #71, którego średnia wyniosła 1:59.226.

W klasie LMGTE Am również panowały auta Aston Martina. Najszybszy średni czas na poziomie 1:59.589 uzyskał skład z numerem #95 wyprzedzając tym samym swój siostrzany zespół z numerem #98, który osiągnął rezultat na poziomie 1:59.721, tracąc tym samym jedynie 0.132 sekundy. Na trzeciej pozycji kwalifikacje zakończył AF Corse z Ferrari F458 Italia o numerze #61, obok którego do sześciogodzinnego wyścigu wystartuje zespół 8 Star Motorsports również w Ferrari F458 Italia.
Sześciogodzinny wyścig na torze Sakhir rozpocznie się o godzinie 13:00 czasu polskiego.

















                                                                                                               motorsportgp.pl

Komentarze

Popularne posty