Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Głupie kitańce... :P


Anthony Davidson i Sebastien Buemi ustanowili najlepszy rezultat w drugiej sesji treningowej i wyprzedzili siostrzaną ekipę o 0.672 sekundy. Trzeci rezultat padł łupem Audi #1.
Druga sesja treningowa na torze w Szanghaju rozpoczęła się na suchej nawierzchni, jednak bardzo szybko nad obiektem pojawiły się ciemne chmury, które przyniosły ze sobą opady deszczu, które nasilały się z każdą minutą do tego stopnia, że na pół godziny przed zakończeniem sesji wszystkie samochody pojawiły się w boksach. Na 17 minut przed końcem sesja została zatrzymana czerwoną flagą.

Większość kierowców swoje przejazdy i czasy okrążeń ustanowiła na suchej nawierzchni. Najszybszymi po raz kolejny okazali się Anthony Davidson i Sebastien Buemi w Toyocie #8, którzy ustanowili czas 1:49.134, który był lepszy od porannego o 0.7 sekundy. Na drugiej pozycji znalazł się drugi skład Toyoty z numerem #7, który zanotował rezultat w postaci 1:49.806, co dało poprawę o 1.1 sekundy. Trzecia i czwarta lokata padła łupem obu samochodów Audi, natomiast piąta i szósta Porsche.

W klasie LMP1-L najszybszym zespołem był ponownie Rebellion i prototyp oznaczony numerem 12, który w zestawieniu generalnym znalazł się na siódmym miejscu. Drugi prototyp zespołu Rebellion nie zanotował czasu na suchej nawierzchni i ostatecznie uplasował się na ostatniej pozycji ze stratą ponad dwudziestu sekund. Na trzynastym miejscu w generalce znalazł się Lotus z numerem dziewięć, który ustanowił czas na poziomie 1:59.142.

Czołowa dwójka klasy LMP2 to odbicie pierwszej sesji treningowej. Zespół G-Drive Racing Ligier-Nissan z numerem #26 i Romanem Rusinovem na pokładzie, uzyskał lepszy czas o 0.7 sekundy w porównaniu z pierwszym treningiem i znalazł się na pierwszej lokacie. Drugi czas ustanowił skład z numerem #30 Extreme Speed Motorsports HPD-Honda, natomiast na trzeciej pozycji znalazł się drugi skład ekipy Extreme z numerem #31, który ustanowił czas w postaci 1:58.145 i do swoich rywali w klasie stracił ponad jedną sekundę.

W klasie LMGTE Pro najszybszą ekipą okazał się Aston Martin Racing #97 z czasem 2:06.193, który wyprzedził Porsche Team Manthey #92 o 0.344 sekundy. Na trzeciej pozycji znalazł się ostatecznie drugi skład Aston Martina z numerem #99, który osiągnął rezultat 2:06.925.

Klasa LMGTE Am należała w pełni do zespołu 8 Star Motorsports, który ustanowił najszybszy rezultat w postaci 2:04.528 na suchej nawierzchni, co pozwoliło wyprzedzić także wszystkie składy w szybszej klasie Pro. Drugi rezultat należał do zespołu Prospeed Competition z numerem #75, którzy do swoich najbliższych rywali stracili 0.695 sekundy i także był szybszy od zespołów z klasy Pro. Trzeci czas padł łupem zespół Proton Competition z numerem #88 (2:06.847).













                                                                                                            motorsportgp.pl

Komentarze

Popularne posty