Głupie kitańce... :P
Anthony Davidson i Sebastien Buemi ustanowili najlepszy rezultat w drugiej sesji treningowej i wyprzedzili siostrzaną ekipę o 0.672 sekundy. Trzeci rezultat padł łupem Audi #1.
Druga sesja treningowa na torze w Szanghaju rozpoczęła się na suchej nawierzchni, jednak bardzo szybko nad obiektem pojawiły się ciemne chmury, które przyniosły ze sobą opady deszczu, które nasilały się z każdą minutą do tego stopnia, że na pół godziny przed zakończeniem sesji wszystkie samochody pojawiły się w boksach. Na 17 minut przed końcem sesja została zatrzymana czerwoną flagą.
Większość kierowców swoje przejazdy i czasy okrążeń ustanowiła na suchej nawierzchni. Najszybszymi po raz kolejny okazali się Anthony Davidson i Sebastien Buemi w Toyocie #8, którzy ustanowili czas 1:49.134, który był lepszy od porannego o 0.7 sekundy. Na drugiej pozycji znalazł się drugi skład Toyoty z numerem #7, który zanotował rezultat w postaci 1:49.806, co dało poprawę o 1.1 sekundy. Trzecia i czwarta lokata padła łupem obu samochodów Audi, natomiast piąta i szósta Porsche.
W klasie LMP1-L najszybszym zespołem był ponownie Rebellion i prototyp oznaczony numerem 12, który w zestawieniu generalnym znalazł się na siódmym miejscu. Drugi prototyp zespołu Rebellion nie zanotował czasu na suchej nawierzchni i ostatecznie uplasował się na ostatniej pozycji ze stratą ponad dwudziestu sekund. Na trzynastym miejscu w generalce znalazł się Lotus z numerem dziewięć, który ustanowił czas na poziomie 1:59.142.
Czołowa dwójka klasy LMP2 to odbicie pierwszej sesji treningowej. Zespół G-Drive Racing Ligier-Nissan z numerem #26 i Romanem Rusinovem na pokładzie, uzyskał lepszy czas o 0.7 sekundy w porównaniu z pierwszym treningiem i znalazł się na pierwszej lokacie. Drugi czas ustanowił skład z numerem #30 Extreme Speed Motorsports HPD-Honda, natomiast na trzeciej pozycji znalazł się drugi skład ekipy Extreme z numerem #31, który ustanowił czas w postaci 1:58.145 i do swoich rywali w klasie stracił ponad jedną sekundę.
W klasie LMGTE Pro najszybszą ekipą okazał się Aston Martin Racing #97 z czasem 2:06.193, który wyprzedził Porsche Team Manthey #92 o 0.344 sekundy. Na trzeciej pozycji znalazł się ostatecznie drugi skład Aston Martina z numerem #99, który osiągnął rezultat 2:06.925.
Klasa LMGTE Am należała w pełni do zespołu 8 Star Motorsports, który ustanowił najszybszy rezultat w postaci 2:04.528 na suchej nawierzchni, co pozwoliło wyprzedzić także wszystkie składy w szybszej klasie Pro. Drugi rezultat należał do zespołu Prospeed Competition z numerem #75, którzy do swoich najbliższych rywali stracili 0.695 sekundy i także był szybszy od zespołów z klasy Pro. Trzeci czas padł łupem zespół Proton Competition z numerem #88 (2:06.847).
motorsportgp.pl
Komentarze
Prześlij komentarz