Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





SQ7 - czyżby konkurent legendarnego X5M? :P


Zamaskowany prototyp nowego Audi Q7 został przyłapany podczas testów na słynnym Nurburgringu. Egzemplarz z agresywnym bodykitem i czterema końcówkami układu wydechowego to usportowiona wersja SQ7, która pojawi się w sprzedaży najprawdopodobniej w 2016 roku. Audi oficjalnie potwierdziło, że nowa generacja Q7 będzie miała debiut już w przyszłym roku. Potwierdzono także, że po raz pierwszy flagowy SUV będzie występował we wzmocnionym wariancie "S". Pod maską sportowego wariantu Q7 znajdzie się silnik znany z przedstawionego niedawno koncepcyjnego Audi RS5 TDI. Jednostka V6 Biturbo generuje moc 385 KM i maksymalny moment obrotowy 750 Nm, dostępny w zakresie od 1250 do 2000 obr./min. Maksymalna liczba obrotów wynosi 5500 obr./min. Dodatkowa elektryczna turbosprężarka zapewnia potężny moment obrotowy przydatny podczas startu.


Innowacją techniczną tego rozwiązania jest to, że silnik elektryczny zastępuje tu koło turbiny, rozpędzając koło kompresora do ponad 70 tys. obr./min. w zaledwie kilka setnych sekundy. Turbosprężarki wytwarzają względne ciśnienie doładowania do 2,4 bara. Oficjalna premiera nowego Audi Q7 przewidywana jest na październikowy Salon Samochodowy w Paryżu. Do sprzedaży auto powinno trafić na początku 2015 roku. Rasowa wersja SQ7 zadebiutuje w 2016 roku.




                                                                                                              superauto24.se.pl

Komentarze

Popularne posty