Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Newsy o nowym R8


Audi udowodniło, że można połączyć nowoczesny samochód sportowy z technologią TDI. Pierwszym wyczynowym samochodem sportowym z tego rodzaju napędem było studyjne Audi R8 TDI Le Mans quattro z dwunastocylindrowym silnikiem wysokoprężnym o mocy 500 KM i momentem obrotowym 1000 Nm. Koncept z 2008 roku nie doczekał się seryjnego odpowiednika, jednak jest szansa, że R8 nowej generacji będzie napędzane silnikiem wysokoprężnym. Samochód powstanie w oparciu o architekturę MMS - wykorzystywaną m.in. przez Lamborghini Huracán - stanowiącą połączenie aluminium i włókna węglowego.

Największe zmiany zajdą w gamie jednostek napędowych. Benzynowy silnik V8 o pojemności 4,2 litra zostanie zastąpiony odmianą twin-turbo o pojemności zmniejszonej do 4 litrów (460 KM i 500 Nm momentu obrotowego). Z kolei wolnossący motor V10 o pojemności 5,2 litra otrzyma do pary nową, 7-biegową przekładnię S Tronic, a jego moc wzrośnie do około 540 KM (529 Nm momentu obrotowego).  

Odmiana R8 V10 Plus - oferowana wyłącznie, jako Coupe - będzie zasilana V-dziesiątką generującą 600 KM i 560 Nm momentu obrotowego. Producent wprowadzi również do oferty wariant e-Tron, który oprócz doskonałych osiągów zaoferuje relatywnie duży zasięg (ponad 480 km) i wysoką wydajność paliwowo-ekologiczną. 

Prawdziwą nowością będzie natomiast model R8 TDI, pod maską którego znajdzie się 4-litrowy V8 lub 5-litrowy silnik wysokoprężny V10. Podobna jednostka będzie w przyszłości napędzała modele Bentley’a. Debiut Audi R8 TDI zaplanowano wstępnie na roku 2017, natomiast benzynowe warianty pojawią się na rynku nieco wcześniej. 








                                                                                                            moto.wp.pl

Komentarze

Popularne posty