Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Kolejne urodzinowe wałki :P


Audi świętuje szczególny jubileusz. Przed 25 laty koncern po raz pierwszy zaprezentował silnik TDI. Od tego czasu, wyrósł on na najbardziej wydajną jednostkę napędową, znajdującą zastosowanie zarówno w pojazdach wyścigowych, jak i w samochodach seryjnych. Światowy pochód nowoczesnych diesli rozpoczął się w 1989 roku, na Międzynarodowej Wystawie Motoryzacyjnej IAA we Frankfurcie nad Menem. Po ponad 13 latach prac rozwojowych, cztery pierścienie zaprezentowały tam Audi 100 TDI, czyli turbodiesla z wtryskiem bezpośrednim i z całkowicie elektronicznym zarządzaniem. Dziś koncern z Ingolstadt oferuje swoim klientom szeroką ofertę jednostek wysokoprężnych z ponad 150 wariantami kombinacji silnika i skrzyni biegów, dostępną we wszystkich modelach. Do dziś, na całym świecie Audi sprzedało blisko 7,5 mln aut z wysokoprężnymi jednostkami TDI.

Audi w czasie 25 lat zredukowało emisję szkodliwych substancji o 98 procent. W tym samym okresie moc i moment obrotowy silników wysokoprężnych, w odniesieniu do pojemności, podwoiły się. Samo tylko średnie zużycie paliwa przez całą flotę jednostek TDI, od roku 2000 zredukowano o blisko jedną trzecią.

Dziś niskie zużycie, wysoki moment obrotowy i bilans ekonomiczny szczególnie korzystny dla kierowców pokonujących duże dystanse – zalety te sprawiają, że TDI cieszy się dużym wzięciem zarówno u klientów prywatnych, jak i u użytkowników samochodów służbowych. Szczególnie często na wysokoprężne jednostki TDI decydują się dziś klienci Audi z Europy Zachodniej. Niemcy, Wielka Brytania i Włochy to rynki, na których TDI sprzedaje się najlepiej na świecie. Na rodzimym, niemieckim rynku, w roku 2013 ponad dwie trzecie klientów zamówiło samochód z silnikiem diesla. Globalnie, około 40 procent aut marki Audi, które opuściły fabryki w roku ubiegłym, napędzanych jest jednostką wysokoprężną TDI. W liczbach bezwzględnych, to blisko 593 tys. egzemplarzy.

Jako wymagające laboratorium testowe dla swoich innowacji na polu silników TDI, Audi wykorzystuje sporty motorowe. Co ciekawe od roku 2006, pojazdy z jednostkami TDI już ośmiokrotnie przekraczały linię mety zwyciężając 24-godzinny wyścig w Le Mans. Wydajność tej jednostki napędowej potwierdzają dwie najnowsze propozycje Audi: nowa, ekonomiczna generacja silników 3.0 V6 TDI oraz pojazd koncepcyjny Audi RS5 TDI concept z elektryczną sprężarką.









                                                                                                   superauto24.se.pl

Komentarze

  1. Właśnie ostatnio widziałem na profilu Audi https://www.facebook.com/AudiPL wzmiankę o tym, że pierwszy silnik TDI był zaprezentowany w "Cygarze"! Stary, dobry model. Już takich aut się nie robi, szkoda.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty