Przewaga dzięki Technice...
I tak oto, stało się. Razem z międzynarodowym salonem motoryzacyjnym w Genevie kończy się dziś również seria Przewaga dzięki Technice... (przynajmniej jej część :P). Ale nie martwcie się. Audi ma dużo prototypów w swych dziuplach więc coś tam będę Wam podsyłał, żebyście mieli co czytać w weekendy, a nie tylko ten facebook i facebook karwasz barabasz. Dziś na koniec straganu w Genevie jedzie Crosslane Coupe.
Audi Crosslane Coupe to najświeższy pojazd koncepcyjny z Ingolstadt, który na pozór nie jest zbyt ciekawym autem. Po prostu wizja kolejnego SUV-a, nawiązująca do konceptu Steppenwolf. Nic bardziej mylnego. Model ten został zaprezentowany na tegorocznych targach motoryzacyjnych w Paryżu i jest on niezwykle ważny dla Audi, bowiem to właśnie Crosslane Coupé ma być wyznacznikiem stylistyki kolejnych modeli ze znaczkiem Q, które wyjadą z zakładów w Ingolstadt.
Dwudrzwiowy SUV zaprezentowany w Paryżu napędzany jest zespołem hybrydowym bazującym na trzycylindrowym silniku benzynowym o pojemności 1,5 l produkującym 130 KM i 210 Nm oraz jednostce elektrycznej. Łączna moc zestawu to 177 KM, co przy masie zaledwie 1390 kg zapewnia sprint od 0 do 100 km/h w 8,6 s. Ciekawe jak bardzo stylistyka tego konceptu przełoży się na wygląd przyszłych Audi.
autokult.pl
Audi Crosslane Coupe to najświeższy pojazd koncepcyjny z Ingolstadt, który na pozór nie jest zbyt ciekawym autem. Po prostu wizja kolejnego SUV-a, nawiązująca do konceptu Steppenwolf. Nic bardziej mylnego. Model ten został zaprezentowany na tegorocznych targach motoryzacyjnych w Paryżu i jest on niezwykle ważny dla Audi, bowiem to właśnie Crosslane Coupé ma być wyznacznikiem stylistyki kolejnych modeli ze znaczkiem Q, które wyjadą z zakładów w Ingolstadt.
Dwudrzwiowy SUV zaprezentowany w Paryżu napędzany jest zespołem hybrydowym bazującym na trzycylindrowym silniku benzynowym o pojemności 1,5 l produkującym 130 KM i 210 Nm oraz jednostce elektrycznej. Łączna moc zestawu to 177 KM, co przy masie zaledwie 1390 kg zapewnia sprint od 0 do 100 km/h w 8,6 s. Ciekawe jak bardzo stylistyka tego konceptu przełoży się na wygląd przyszłych Audi.
autokult.pl
Komentarze
Prześlij komentarz