Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





O nie !!!!!! Epidemia downsizingu zalewa Europę, ręce precz od RS-ek !!! :0.


Europa chce być bardzo ekologiczna i wprowadza coraz to ostrzejsze normy spalin. To z kolei ma powodować, że kolejni producenci będą zmuszeni korzystać z downsizingu w swoich sportowych modelach. Do tego grona ma dołączyć Audi. BMW wsadziło do M3 i M4 silnik 3.0 litra twin turbo, Mercedes rzekomo pracuje nad nowym silnikiem V8 o pojemności 4.0 litra (oczywiście biturbo), który napędzać będzie następcę SLSa. Serwis Car and Driver donosi, że Audi w modelu RS4 zainstaluje 3-litrowy motor V6 turbo. 

Dwosizing dotyka wszystkich. Jednak to nie pierwsze RS4 z silnikiem V6. W 2000 roku pojawiło się RS4 Avant wyposażone w silnik V6 twin-turbo o pojemności 2.7 litra. Motor cechowała moc 375 KM i był zmodyfikowany przez Coswortha. Nie raz przekonaliśmy jak sprawdza się V8 twin-turbo od Audi. Jednostka daje niesamowitego kopa i dostarcza świetnych wrażeń akustycznych. Ten motor to ogromna siła aut spod szyldu RS. Zastąpienie tego silnika może Audi wyjść bokiem. Chyba, że ludzie z Ingolstadt zrobią wszystko, aby zagwarantować zarówno moc jaki i odgłos silnika na poziomie V8. Downsizing to choroba motoryzacji, a nam pozostaje żyć nadzieją, że RS przejdzie ją lekko. 

 

 

 

                                                                                                                  mojeauto.pl

Komentarze

Popularne posty