Przyszłość dealerskiego rynku
Po Londynie i Pekinie przyszedł czas na Berlin. Przy ulicy Kurfurstendamm uruchomiono trzecie na świecie Audi City. Można tam podziwiać cyfrowy showroom. Zwiedzający mają możliwość oglądać wirtualny świat Audi w po raz pierwszy uruchomionym formacie stereo 3D. Innowacyjne rozwiązania prezentowane w Audi City dostępne będą w przyszłości także dealerom samochodów marki. Wraz z premierą Audi City uruchomiono elastyczny model użytkowania aut premium - firma będzie oferować możliwość użytkowania maksymalnie trzech różnych modeli rocznie w ramach jednej, łącznej raty miesięcznej. Ekspozycja w Audi City ukazuje całą paletę modelową wyłącznie w formie cyfrowej. Odwiedzający mają możliwość indywidualizacji wybranego samochodu na milion sposobów i obejrzenia go w skali 1:1 na specjalnym ekranie, którego wysokość jest równi wysokości pomieszczenia wystawowego. Na koniec można zarezerwować termin jazdy próbnej lub od razu zlecić produkcję swojego samochodu. Na klientów od kwietnia br. czeka 375 m kwadratowych powierzchni na dwóch piętrach i 87 m kwadratowych cyfrowej powierzchni projekcyjnej. Przedstawiciele marki z Ingolstadt zapowiadają, że kolejna tego typu placówka powstanie w Moskwie.
moto.wp.pl
Komentarze
Prześlij komentarz