Przewaga dzięki Technice...
Dziś weekendzik 1/2, a to znaczy tylko jedno - nowy koncepcik :D. W serii Przewaga dzięki Technice... kolejny niestety nieokiełznany potwór z Ingolstadt - Audi e-Tron.
W 2009 roku na targach motoryzacyjnych we Frankfurcie, Audi zaprezentowało światu swój pierwszy bardzo realny prototyp auta sportowego z napędem elektrycznym. Co więcej, model e-Tron, bo o nim mowa, jest cały czas dopracowywany przez inżynierów z Ingolstadt i już wkrótce znajdzie się na rynku. Wraz z debiutem tego konceptu, Audi zapowiedziało całą filozofię gniazdkowozów, zgodnie z którą do 2020 roku każdy model w gamie niemieckiego producenta, będzie dostępny w wersji z napędem elektrycznym.
Za napęd Audi e-Tron odpowiadają cztery silniki elektryczne, z których każdy umieszczony jest przy innym kole, przez co auto napędzane jest na obie osie. Łączna moc zestawu to 313 KM, a moment obrotowy sięga kolosalnej wartości 4500 Nm. Dwumiejscowy sportowy gniazdkowóz ma przyspieszać od 0 do 100 km/h w 4,8 s, a jego prędkość maksymalna zostanie ograniczona do 200 km/h.
autokult.pl
W 2009 roku na targach motoryzacyjnych we Frankfurcie, Audi zaprezentowało światu swój pierwszy bardzo realny prototyp auta sportowego z napędem elektrycznym. Co więcej, model e-Tron, bo o nim mowa, jest cały czas dopracowywany przez inżynierów z Ingolstadt i już wkrótce znajdzie się na rynku. Wraz z debiutem tego konceptu, Audi zapowiedziało całą filozofię gniazdkowozów, zgodnie z którą do 2020 roku każdy model w gamie niemieckiego producenta, będzie dostępny w wersji z napędem elektrycznym.
Za napęd Audi e-Tron odpowiadają cztery silniki elektryczne, z których każdy umieszczony jest przy innym kole, przez co auto napędzane jest na obie osie. Łączna moc zestawu to 313 KM, a moment obrotowy sięga kolosalnej wartości 4500 Nm. Dwumiejscowy sportowy gniazdkowóz ma przyspieszać od 0 do 100 km/h w 4,8 s, a jego prędkość maksymalna zostanie ograniczona do 200 km/h.
autokult.pl
Komentarze
Prześlij komentarz