Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Przewaga dzięki Technice...

Dziś w Przewaga dzięki Technice... z okazji powiększenia się polskich złotych medali w Sochi nowy koncepcik :P, R8 V12 TDI.


W ciągu ostatnich kilkunastu lat silniki wysokoprężne znacznie się rozwinęły, co widać chociażby po tym jak wiele nowych aut klasy premium jak np. Audi A6, sprzedaje się z dieslami pod maską. W 2008 roku Audi zaprezentowało koncepcyjną wersję modelu R8, napędzaną silnikiem wysokoprężnym. Za plecy kierowcy i pasażera trafił centralnie umieszczony podwójnie doładowany silnik V12 TDI o pojemności 6,0 l produkujący 500 KM i aż 1000 Nm momentu obrotowego. Co ciekawe, w tym wypadku moment obrotowy musiał zostać elektronicznie ograniczony, gdyż nawet napęd na cztery koła quattro nie byłby w stanie efektywnie wykorzystać dodatkowych niutonometrów.



Audi R8 V12 TDI przyspieszało od 0 do 100 km/h w zaledwie 4,2 s oraz osiągało prędkość maksymalną bliską 300 km/h, a więc do pierwszej setki było szybsze od standardowej wersji napędzanej benzynowym V8. Niestety pomimo dość optymistycznych informacji, auto nie pojawiło się w salonach. Jednostka V12 TDI o mocy 500 KM trafiła później pod maskę Q7, a więc największego SUV-a z Ingolstadt.





                       
                                                                                         autokult.pl 

Komentarze

Popularne posty