Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Ekologia, technologia, cyfryzacja... :P


Audi przygotowało trzy nowe warianty wysokoprężnego silnika 2.0 TDI dla modeli zwanych Ultra. Pozwolą one spełnić normę Euro6 i obniżyć zużycie paliwa.
Audi przygotowało trzy warianty mocy nowego silnika 2.0 TDI: 136, 163 i 190 KM, czyli dokładnie 100, 120 i 140 kW. Wysoki moment obrotowy (320 lub 400 Nm) dostępny jest przy niskiej liczbie obrotów. Nowe silniki wyposażone są w system SCR oczyszcza spaliny z tlenków azotu. Zużycie paliwa w trybie mieszanym wynosi od 3,9 do 4,6 l/100 km, co przekłada się na emisję dwutlenku węgla od 104 do 119 g/km. Modele Ultra wyposażane są seryjnie w manualną skrzynię biegów, w której górne przełożenia nieco wydłużono. Opcjonalnie, w Audi A6 dostępna jest nowa siedmiostopniowa przekładnia S-Tronic, która obniża średnie zużycie do 4,4 l/100 km (4,6 litra w przypadku modelu Avant). 
Najnowsza technika TDI, najbardziej efektywne skrzynie biegów, sportowy układ wydechowy. Kierowca tego prawie nie zauważa, ale odczuwa przy szybkim przyspieszaniu oraz - dzięki wyjątkowo niskiemu zużyciu - przy płaceniu rachunku na stacji benzynowej. Nasze modele ultra mają też wiele zalet w codziennym użytkowaniu - to coś, co zawsze doceniają klienci - powiedział Prof. dr Ulrich Hackenberg, członek zarządu Audi AG ds. rozwoju technicznego.
Uzyskanie niskiego spalania było możliwe także dzięki seryjnie montowanemu systemowi Start-Stop i systemu informacji kierowcy z programem efektywnej jazdy. W modelach A4 i A4 Avant, zużycie obniżają także modyfikacje detali aerodynamiki i niżej zawieszona karoseria. Do palety ultra marki Audi należy także A3 1.6 TDI Ultra, które zadebiutowało jesienią 2013 jako pierwszy model tej serii. Samochód ten zużywa średnio jedynie 3,2 l/100 km. Wszystkie wersje Ultra można rozpoznać po dyskretnym emblemacie umieszczonym z tyłu pojazdu.




ModelA4 2.0 TDI Ultra 100 kWA4 2.0 TDI Ultra 120 kWA6 2.0 TDI Ultra 140 kW
SilnikR4, turbodieselR4, turbodieselR4, turbodiesel
Moc136 KM163 KM190 KM
Moment obr.320 Nm / 1500-3000 obr/min400 Nm / 1750-2750 obr/min400 Nm / 1750-3000 obr/min
Skrzynia biegów6-manualna6-manualna6-manualna (7-aut.)
Śr. zużycie paliwa3,9 l/100 km4,2 l/100 km4,5 (4,4) l/100 km
0-100 km/h9,3 s 8,3 s8,4 (8,2) s
V maks215 km/h225 km/h232 km/h




                                                                                                                                      moto.pl








Komentarze

Popularne posty