Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Sposoby na pokonanie miejskiej dżungli.


Audi zaprezentowało interaktywny model, który symuluje rozwiązania w zakresie mobilności trzech typów osób dojeżdżających do pracy. Ma on wskazać, jak technika może przyczynić się do efektywniejszego poruszania po mieście. Audi Urban Future Initiative opiera się na futurystycznej makiecie Bostonu, która demonstruje potrzeby osób dojeżdżających do pracy w dużych miastach. Dane do jej stworzenia zaczerpnięto z City Dossier Boston. Zespół w ramach badań przeanalizował problemy z siecią komunikacyjną i zaproponował odpowiednie rozwiązania. 
Pierwszy z typów osób, "Road Warrior", mieszka na przedmieściach i dojeżdża samochodem do pracy w centrum miasta. Po przybyciu rozpoczyna szukanie wolnego miejsca postojowego. Makieta wskazuje ogromne znaczenie zdalnego parkowania dla tego typu osób. Kierowca zatrzymuje auto przed wielopoziomowym parkingiem i przy pomocy smartfona rozpoczyna szukanie wolnego miejsca postojowego. Podczas, gdy "Road Warrior" pokonuje ostatnie metry do biura, jego samochód samodzielnie parkuje, zachowując minimalny odstęp od innych pojazdów.
"Straphanger" z kolei mieszka poza miastem i pracuje w centrum. W drodze do pracy korzysta z kilku środków transportu, które jeżdżą w kilkuminutowych odstępach. Najpierw jedzie do parkingu park&ride, tam wsiada do komunikacji miejskiej a ostatni odcinek pokonuje pieszo. Już dziś kierowcy mogą za pomocą Audi connect wyświetlić na monitorze pokładowym informacje o połączeniach autobusowych i kolejowych w okolicy.
"Reverse Commuter" mieszka w centrum i dojeżdża do pracy na przedmieściach lub pod daną aglomeracją - w sposób niecykliczny i najczęściej nie stojąc w korkach. Jednak wieczorem, blisko miejsca zamieszkania, i on może utknąć w zatorach. Światła i ruch w godzinach szczytu męczy takiego człowieka, jeszcze zanim zacznie szukać wolnego miejsca do zaparkowania. Obecnie marka pracuje nad ułatwieniem życia tego typu osobom - zdalne parkowanie w ruchu miejskim umożliwia niezależne nawigowanie autem po mieście.
- Na całym świecie miasta dynamicznie rozwijają się. Nasze rozwiązania techniczne zmierzają do tego, by spełniać wymagania stawiane przed mobilnością w megametropoliach. Audi connect, Car-to-X, zdalne parkowanie i jazda to tylko kilka przyszłościowych rozwiązań, posuwających do przodu pomysły dotyczące połączenia pojazdów i miast w sieć. Jestem przekonany o tym, że w przyszłości samochód jeszcze bardziej niż dzisiaj będzie wchodził w inteligentny kontakt z miastem - powiedział Rupert Stadler, prezes Audi. 



                                                                                                   moto.wp.pl
 

Komentarze

Popularne posty