Audi planuje podbicie polskiego rynku
W 2014 r. Audi zamierza zwiększyć sprzedaż swoich samochodów w Polsce. Pomóc w tym ma m. in. poszerzenie oferty oraz poprawa obsługi. W ubiegłym roku marka sprzedała w naszym kraju 5 574 samochody, co jest wynikiem o 9,1 proc. lepszym niż w 2012 r. i dającym Audi 1,93 proc. udziału w polskim rynku motoryzacyjnym. Na rok 2014 planowane jest dalsze zwiększanie sprzedaży oraz systematyczne powiększanie udziałów rynkowych. - Oprócz zwiększania wolumenu sprzedaży będziemy doskonalić jej jakość, a także zwrócimy jeszcze większą uwagę na obsługę posprzedażową. Naszą ambicją jest rozbudowa sieci sprzedaży - mówi dyrektor Audi w Polsce, Michał Bowsza.
W tej chwili zorganizowane struktury sprzedażowe Audi liczą 36 salonów i punktów serwisowych. 23 z nich to salony sprzedaży wraz z serwisami (22 zbudowane wg koncepcji stylistycznej "Hangar", jeden wg koncepcji "Audi Terminal", a 13 to autoryzowane punkty serwisowe. - W najbliższych latach będą powstawały kolejne terminale. Dużą wagę przykładamy również do dalszego rozwoju programu Audi Exclusive w zakładach dealerskich - zaznacza Bowsza.
Audi Exclusive to program przygotowany przez quattro GmbH, dający daleko posuniętą możliwość indywidualizacji pojazdu. Klient decydujący się na takie rozwiązanie zapraszany jest do wydzielonego stoiska, gdzie może wybierać dodatkowe pakiety stylistyczne i indywidualizujące wygląd samochodu. Ekspozycje Audi Exclusive dostępne są w tej chwili w 10 polskich salonach, zaś w tym roku planowane jest uruchomienie kilku kolejnych takich stref.
Polepszyć sprzedaż mają nowe modele. W ciągu najbliższych 12 miesięcy w polskich salonach pojawią się m. in. S1, S8, A8 W12, nowe TT, A6, A7 (S7 i RS7), A3 Cabiriolet, S3 Limousine oraz S3 Cabriolet. Ponadto w 2014 r. w Polsce zadebiutuje hybryda A3 e-tron, zwiastująca nadejście nowej generacji pojazdów, opartych na elektryfikacji napędu za pomocą rozwiązań typu plug-in. Na kolejne lata zapowiadane jest wyposażanie kolejnych Audi w tego rodzaju jednostki napędowe.
Umacniać pozycję na polskim rynku ma również napęd na cztery koła quattro. Obecnie rozwiązanie takie jest dostępne w modelach Q7, R8, A4 allroad, A6 allroad, seriach S i RS a opcjonalnie w niemal wszystkich innych samochodach Audi.
moto.wp.pl
Komentarze
Prześlij komentarz