Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Szansa na elektryczne R8 jednak nie zamarła



W 2010 roku na torze w Le Mans zaprezentowano elektryczną wersję Audi R8 E-Tron. Dwa lata później Audi wycofało się z programu rozwoju samochodu elektrycznego, stworzonego na bazie Audi R8. Teraz pojawiły się doniesienia, że Audi planuje produkcję wersji E-Tron.

Jednym z głównych powodów zawieszenia prac rozwojowych Audi R8 E-Tron w 2012 roku była słaba wydajność akumulatorów zasilających silnik elektryczny – zasięg samochodu wynosił około 200 km. Jednak niemiecki producent prawdopodobnie uzyskał dostęp do nowej technologii, bo w najnowszej wersji udało się zwiększyć zasięg do ponad 400 km.

Anonimowy przedstawiciel Audi powiedział: „Nasi inżynierowie i technicy pracują nad dalszym rozwojem elektrycznego układu napędowego samochodu. Jego zasięg znacznie wzrósł, dzięki czemu jest możliwa produkcja na małą skalę“.

Audi R8 E-Tron jest napędzany elektrycznym silnikiem o mocy 317 KM i momencie obrotowym 678 Nm. Samochód rozpędza się do „setki“ w 4,2 sekundy, a prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 200 km/h.

W 2012 roku niemiecki kierowca wyścigowy Markus Winkelhock pokonał Nordschleife toru Nurburgring elektrycznym Audi R8 E-Tron w czasie 8 minut i 9 sekund.

 

 
 

 


Komentarze

Popularne posty