Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Przewaga dzięki Technice...

Jak co tydzień w każdy weekend polecam artykuł z serii Przewaga dzięki Technice... o kolejnym ciekawym koncepciku. Dziś pora na Audi Quattro Spyder.



Pomimo tego, że Audi Quattro Spyder zostało oficjalnie zaprezentowane w 1991 roku na targach motoryzacyjnych we Frankfurcie, nawet po upływie ponad dwóch dekad prezentuje się nieźle. Dwuosobowe coupé cechuje się bardzo delikatną i zgrabną stylistyką z dyskretnymi przednimi reflektorami oraz wolno opadającą, delikatną linią dachu. Co ciekawe, koncept ten wyposażony był w przeźroczysty panel dachowy, który można było zdjąć tworząc w ten sposób auto z nadwoziem typu targa. Pod maską Audi Quattro Spyder pracował wolnossący silnik V6 o pojemności 2,8 l, produkujący 174 KM i 245 Nm momentu obrotowego. Silnik ten trafiał potem pod maski wielu aut z grupy VAG z oznaczeniem VR6.


Dzięki aluminiowej konstrukcji nadwozia udało się uzyskać masę własną wynoszącą 1100 kg, a przy takim stosunku mocy do masy, auto z napędem quattro i manualną skrzynią biegów zapewniałoby mnóstwo frajdy z jazdy. Niestety, Quattro Spyder nigdy nie trafiło do seryjnej produkcji.

Komentarze

Popularne posty