Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Przewaga dzięki Technice...

Dziś z serii "Przewaga dzięki Technice..." kolejny koncepcik. Tym razem będzie to Audi Quartz.


Historia tego konceptu zaczyna się w roku 1980 od 75. urodzin szwajcarskiego magazynu motoryzacyjnego Automobil Revue, przy którym pracował także znany stylista Sergio Pininfarina. Włoch postanowił, że zrobi prezent swoim kolegom z redakcji oraz czytelnikom czasopisma, tworząc projekt koncepcyjnego coupé. Na targach w Genewie Pininfarinie spodobało się Audi Quattro i to właśnie z myślą o tym aucie, we współpracy z producentem z Ingolstadt, w 1981 roku powstał prototyp o nazwie Audi Quartz (Pininfarina).
W oparciu o płytę podłogową, silnik oraz pozostałe części mechaniczne, stylista stworzył dwudrzwiowe coupé, które pomimo tego, że było o 30 cm krótsze od modelu Quattro, nadal legitymowało się całkiem przestronnym wnętrzem, a nawet praktycznym bagażnikiem, do którego dostęp ograniczał jedynie wysoki próg załadunku, bowiem ogromna tylna szyba, była jednocześnie pokrywą kufra.


Nowością w tamtym okresie było wykorzystanie czterech niewielkich przednich reflektorów, z których każdy miał 7,5 cm średnicy. Dzięki użyciu włókna węglowego, koncept Quartz był aż o 90 kg lżejszy od Quattro, które i tak ważyło zaledwie 1290 kg. We wnętrzu zastosowano bardziej nowatorską deskę rozdzielczą, a na boczkach drzwiowych pojawiły się długie podłokietniki łączące się z górną krawędzią deski.
 Jednak zdecydowanie najciekawszym akcentem stylistycznym jest końcówka układu wydechowego w kształcie czterech pierścieni żywcem wyjętych z logo Audi. Dopiero w 1986 roku Audi Quartz zostało przetestowane przez dziennikarzy z Automobil Revue, którzy zmierzyli czas przyspieszenia konceptu od 0 do 100 km/h w 7,1 s oraz osiągnęli prędkość maksymalną 217 km/h.
Ciekawe, że zarówno przednie jak i tylne światła, do złudzenia przypominają te z Alfy Romeo GTV.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty