Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Polska rządzi :D



Klamka zapadła! Mateusz Lisowski będzie kierowcą w fabrycznym zespole Audi i co ważne, zacznie jeździć nie z brązową, a już od razu ze srebrną licencją FIA. To pierwszy Polak w historii, który wystartuje w FIA GT Series.
Mateusz Lisowski, zwycięzca serii Volkswagen Castrol Cup, uzyskał trzeci czas dnia w testach teamu WRT - fabrycznego zespołu Audi, który wygrał poprzednią rundę FIA GT Series. 
Zaledwie 0,2 sekundy dzieliło Polaka od drugiego w rankingu Romana Rusinova, zawodnika z ogromnym doświadczeniem w seriach GT. Do Laurensa Vanthoor’a, kierowcy fabrycznego teamu miał tylko 0,3 sekundy straty. Niska temperatura i intensywna mżawka nie przeszkodziły Lisowskiemu jednego dnia wykonać program dwudniowy, czyli 75 okrążeń. 
Po testach mogę powiedzieć, że audi R8 LMS bardzo mi pasuje, jest to piekielnie szybka maszyna! Można niesamowicie wykorzystywać aerodynamikę samochodu co powoduje, że auto trzyma się toru jak pociąg na szynach. Wszelkie parametry techniczne, wyposażenie to światowy poziom - powiedział Lisowski. Oficjalna decyzja zespołów WRT i Audi Sport brzmi - Mateusz Lisowski będzie kierowcą w fabrycznym zespole Audi i co ważne, zacznie jeździć nie z brązową, a już od razu ze srebrną licencją FIA.
Być zawodnikiem tak wielkiego zespołu W Racing Team, to wyjątkowa chwila dla mnie i polskiego sportu samochodowego. To zaangażowanie, bardzo ciężki sezon w Volkswagen Castrol Cup w barwach otoMoto Team przyniosło wiele dobrego. Razem z moim głównym partnerem kontynuujemy rozwój. Podwyższamy poprzeczkę! Jestem gotowy na walkę o tytuł w przyszłym sezonie. Tak zostałem nastawiony przez zespół. Oni widzą tylko nas na pudle. To daje jeszcze większego kopa. Chciałbym również podziękować drogim kibicom. Te miłe słowa podczas testów budowały moją szybkość - cieszył się kierowca z Wieliczki.

Komentarze

Popularne posty