Audi marką zaufania ;)
Z sondażu przeprowadzonego przez firmę TNS Emnid wynika, że Audi cieszy się wśród Niemców największym zaufaniem w całej branży motoryzacyjnej. Pozytywne nastawienie do marki ma 85 proc. ankietowanych. Badanie zostało przeprowadzone dla stowarzyszenia czołowych niemieckich agencji marketingowych GPRA. Jego celem było określenie poziomu zaufania konsumentów do przedsiębiorstw ośmiu wiodących gałęzi gospodarki naszego zachodniego sąsiada. TNS Emnid realizuje je dwa razy w roku. Pierwsza edycja miała miejsce w 2009 r. - Zaufanie jest dla marki najtwardszą walutą i podstawą sukcesu, dlatego taki dowód zaufania konsumentów postrzegamy jako potwierdzenie słuszności kierunku naszej strategii i uznanie dla codziennego trudu całej naszej drużyny - powiedział prezes zarządu Audi AG, Rupert Stadler. W ostatnim badaniu niemiecki instytut badał zaufanie klientów do marek i produktów w pięciu różnych kategoriach - począwszy od jakości produktu, przez podejście do klienta aż po świadomość odpowiedzialności społecznej danego przedsiębiorstwa. Z różnych gałęzi gospodarki branża motoryzacyjna tradycyjnie cieszy się największym zaufaniem Niemców.
Komentarze
Prześlij komentarz