Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Audi marką zaufania ;)


Z sondażu przeprowadzonego przez firmę TNS Emnid wynika, że Audi cieszy się wśród Niemców największym zaufaniem w całej branży motoryzacyjnej. Pozytywne nastawienie do marki ma 85 proc. ankietowanych. Badanie zostało przeprowadzone dla stowarzyszenia czołowych niemieckich agencji marketingowych GPRA. Jego celem było określenie poziomu zaufania konsumentów do przedsiębiorstw ośmiu wiodących gałęzi gospodarki naszego zachodniego sąsiada. TNS Emnid realizuje je dwa razy w roku. Pierwsza edycja miała miejsce w 2009 r. - Zaufanie jest dla marki najtwardszą walutą i podstawą sukcesu, dlatego taki dowód zaufania konsumentów postrzegamy jako potwierdzenie słuszności kierunku naszej strategii i uznanie dla codziennego trudu całej naszej drużyny - powiedział prezes zarządu Audi AG, Rupert Stadler. W ostatnim badaniu niemiecki instytut badał zaufanie klientów do marek i produktów w pięciu różnych kategoriach - począwszy od jakości produktu, przez podejście do klienta aż po świadomość odpowiedzialności społecznej danego przedsiębiorstwa. Z różnych gałęzi gospodarki branża motoryzacyjna tradycyjnie cieszy się największym zaufaniem Niemców.

Komentarze

Popularne posty