Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Audi A3 Limousine - wydłużony hatchback klasy premium



Audi A3 Limousine wyposażone w silnik 1.4 TFSI i sześciobiegową, manualną skrzynię biegów kosztuje 100 370 PLN. W jego standardowym wyposażeniu znajdziemy m.in. zawieszenie dynamiczne, system ESC, komputer pokładowy, podłokietni, funkcję Start/Stop z systemem rekuperacji czy pięcioramienne obręcze 17” kół wykonane ze stopów metali lekkich.
Najnowszy model mierzy 4,46 m długości i 1,80 m szerokości, jest więc o 11 mm szerszy niż A3 Sportback. Wysokość auta to 1,42 m, a rozstaw osi wynosi 2,64 m.
Nowy rywal Mercedesa CLA z wyglądu przypomina wersję Sportback i czerpie od niej także gamę jednostek napędowych. Najbardziej ekonomicznym wśród silników A3 jest 2-litrowy motor TDI produkujący 150 KM i 320 Nm momentu obrotowego. Spalanie tej jednostki wynosi 4,1 l/100 km.
Z kolei z 1,8-litrową jednostką TFSI produkującą 180 KM mocy i 250 Nm momentu obrotowego A3 spala 5,6 l/100 km, a przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 7,3 sekundy. Maksymalna prędkość to 235 km/h.
W gamie znajdzie się również TFSI o pojemności 1,4 litra i mocy 140 KM wyposażony w system dezaktywacji dwóch z czterech cylindrów. Taka operacja trwa od 13 do 35 milisekund.
System jest aktywowany, kiedy silnik pracuje w zakresie obrotów od 1400 do 4000 obr./min, a moment obrotowy zawiera się w granicach 25 - 75 Nm. Odpowiednio mocne wciśnięcie pedału gazu natychmiast włącza dwa niepracujące cylindry.
Przy niskim lub średnim obciążeniu motoru, system wyłączy cylindry numer 2 i 3, co pozwoli zaoszczędzić ok. 0,4 litra benzyny na każde 100 km. W połączeniu z systemem start/stop zużycie spadnie nawet o 0,6 l/100 km.
Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w tej wersji zajmuje pojazdowi 8,4 sekundy, a spalanie to 4,7 l/100 km. Do wyboru jest sześciobiegowa skrzynia manualna lub automat S tronic z podwójnych sprzęgłem. Audi wyposażyło model w system multimedialny MIB z nawigacją, 64 GB dyskiem, DVD, kontrolą głosową i 7 calowym wyświetlaczem.
Ja osobiście nie popieram A3 w sedanie, bo z jednej strony po co ten model skoro jest A4. No ale cóż, motoryzacja wyznaczyła nowy trend, w którym jest m. in. Mercedes CLA. A żeby trwać w rynku i się w nim utrzymać trzeba za tymi trendami nadążać. Wielu ludziom i A3 lekko wydłużona się spodoba ;). Ciekaw jestem czy Audi pokaże A3 Limousine na tegorocznym IAA.





Komentarze

Popularne posty