Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





20 lat lekkiej konstrukcji Audi Space Frame



20 lat temu Audi zaprezentowało pojazd studyjny, w którym zastosowano nowatorską koncepcję karoserii z aluminium. Konstrukcja zrewolucjonizowała branżę motoryzacyjną. Źródłem inspiracji dla inżynierów była natura. Zauważyli oni, że pszczoły w ulu zużywają do budowy plastra dokładnie tyle materiału ile potrzeba, by stworzyć jak najlepszą konstrukcję. Korzystając z tej wiedzy stworzono karoserię ASF, zbudowaną z prasowanych profili i elementów odlewanych podciśnieniowo. Z tak zrobioną konstrukcją połączone są blachy tworzące pokrycie dachu, podłogę i elementy boczne, będące jednocześnie jej wzmocnieniem. Zależnie od zadań poszczególne komponenty charakteryzują się różnymi formami i przekrojami.
Karoseria ASF podbiła rynek - kolejne modele w których ją zastosowano to A2 (2000), TT (2006), R8 (2008) oraz dwie następne generacje A8 (2002 i 2010). Łącznie sprzedano ponad 750 000 egzemplarzy samochodów opartych na tej konstrukcji. 
Najnowszym pojazdem z karoserią ASF jest kolejny A8, który zadebiutował podczas ubiegłego Salonu Samochodowego we Frankfurcie. W tym przypadku waży ona 231 kg, zaś ciężar własny odmiany A8 3,0 TFSI quattro wynosi 1 830 kg.

Komentarze

Popularne posty