Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





0,5 mln Audi TT i specjalny model TTS competition


Taśmy montażowe opuścił półmilionowy egzemplarz Audi TT. Z tej okazji powstał model specjalny TTS competition o mocy 272 KM.
Pierwsza generacja Audi TT zadebiutowała w 1998 r. (Coupe) oraz w 1999 r. (Roadster). Automatyczna skrzynia S tronic zawitała do serii w 2003 r. W drugiej generacji, która pojawiła się na przełomie 2006 i 2007 r. postanowiono zastosować karoserię wykonaną w głównej mierze z aluminium. Kolejną innowacją jest był model TT 2,0 TDI quattro - pierwszy na świecie samochód sportowy klasy premium z silnikiem wysokoprężnym i napędem na 4 koła. Z okazji sukcesu modelu zdecydowano się na wypuszczenie edycji specjalnej - TTS competition.
Limitowana edycja zyska odświeżony wygląd i będzie dostępna wyłącznie w specjalnych kolorach - żółtym "Imola" i szarym "Nimbus". Jego znakiem rozpoznawczym będzie tylny spojler z wstawkami o wyglądzie matowego aluminium. TTS competition będzie dostępny zarówno w wersji Coupe jak i Roadster, którego dach może być czarny lub szary. 19-calowe koła mają kształt pięcioramiennego rotora, do tego wyposażono je w opony 255/35. 
We wnętrzu dominuje stalowoszara skóra, wykończona ozdobnymi paskami o żółtych brzegach i szwach. Na obiciach drzwi znajdować się będą aluminiowe plakietki z numerem pojazdu. Na wyposażenie TTS competition składają się m. in. wielofunkcyjna kierownica skórzana, wsparcie parkowania tyłem, reflektory ksenonowe Xenon plus, aluminiowe listwy ozdobne czy elektromagnetyczny system kontroli zawieszenia.
Pod maską pracuje silnik 2,0 TFSI (272 KM/350 Nm). W wersji Coupe z 6-stopniową, automatyczną przekładnią S tronic, od 0 do 100 km/h przyspiesza w 5,3 s a ze skrzynią manualną - w 5,5 s. Coupe ze skrzynią S tronic zużywa średnio 7,7 l/100 km a z manualną - 7,9 l/100 km. Odmiana Roadster przyspiesza do "setki" w 5,5 s (S tronic) lub 5,7 s (skrzynia manualna. Zużycie paliwa wynosi odpowiednio 7,9 i 8,1 l/100 km. W obu przypadkach prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. 



Komentarze

Popularne posty