Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Więcej reflektorów "full-LED" w motoryzacji ;)



Reflektory najnowszej generacji typu full-LED, montowane dotychczas w drogich samochodach wyższych klas – R8 lub Mercedes CLS – pojawią się w kompaktowych autach rodzinnych. W wypadku niektórych modeli będzie to wyposażenie standardowe.
Nowy model Peugeot 308 będzie pierwszym samochodem klasy niższej średniej, który zostanie seryjnie wyposażony w reflektory full-LED. W przyszłym roku identyczne lampy trafią do Forda Mondeo nowej generacji. Dziś tego typu reflektory są oferowane jako wyposażenie opcjonalne Seata Leon i Audi A3. Producenci chcą w ten sposób uatrakcyjnić swoją ofertę na rynku europejskim, na którym wciąż trwa kryzys.
Reflektory LED to „zabawka” najnowszej generacji, w której zakochali się styliści. Kompaktowe kwadraty szerokości 1 mm pozwalają na przekształcanie zwykłych reflektorów w światła o fantazyjnych kształtach. Niestety, ich największą wadą jest cena – reflektor typu full-LED jest trzy razy droższy od reflektora ksenonowego.
Według analizy firmy doradczej IHS Automotive zainteresowanie producentów technologią LED będzie rosło. A to oznacza, że koszty produkcji będą coraz niższe. Nie wszyscy są jednak aż tak wielkimi optymistami. W zeszłym roku pojawił się raport innej firmy doradczej Oliver Wyman, która poinformowała, że od 2011 do 2016 roku udział reflektorów ksenonowych wzrośnie o 7 punktów procentowych do około 27 procent, a reflektorów LED wzrośnie o niecały 1 procent do poziomu niespełna 4 procent wśród wszystkich rodzajów reflektorów.
Najtańszym źródłem światła wciąż pozostaje tradycyjny halogen i wyłącznie z tego powodu za trzy lata będzie stanowił ponad 70 procent oświetlenia samochodowego, choć powszechnie wiadomo, że jest to najmniej wydajne źródło światła współczesnych samochodów.

Komentarze

Popularne posty