Audi MediaTV

Audi Info



 
FANI AUDI!!!
------>IN ENGLISH ABOUT ACTA2<-----

WALKA Z ACTA2 JESZCZE SIĘ NIE SKOŃCZYŁA. W CAŁEJ UE DYREKTYWA ACTA2 JEST W FAZIE IMPLEMENTACJI, CZYLI PRZEKSZTAŁCANIA JEJ W USTAWĘ NA CO WSZYSTKIE KRAJE MAJĄ 2 LATA (OD KWIETNIA 2019). DLATEGO MUSIMY WALCZYĆ CAŁY CZAS. CZYTELNIKU BLOGA - DZIAŁAJ, BO CENZURA DOTYCZY CIĘ JUŻ DZIŚ, TU I TERAZ, A PRAWDOPODOBNIE BĘDZIE GORSZA. OBSERWUJ GRUPĘ "STOPACTA2 POLSKA" NA FACEBOOKU.
Komuniści z Brukseli znów chcą zabrać NAM WSZYSTKIM wolny internet. W jaki sposób? Cenzurując wszystko co się da, od informacji, przez rozrywkę i na edukacji pewnie kończąc. Jest jeszcze szansa by zniszczyć ACTA2. ------>Więc jeśli możesz to podpisz WAŻNĄ petycję (link tutaj), udostępnij gdzie się da<------, uświadom kogo się da, obserwuj profil StopActa2Poland na Facebooku, wyrażaj sprzeciw. Dzięki!!!
----->WAŻNE INFO O ZASIĘGU "StopACTA2"<------
----->StopACTA2.Poland na Facebooku<-----
----->www.stopacta2.org<-----
---------->ACTA2 - o co tu chodzi?<----------INTERNAUTO WEJDŹ KONIECZNIE<-------------
#SaveYourInternet
#StopActa2Poland
#Acta2 





Audi A1 e-tron sprawdzane "na żywca"



Napędzane elektrycznie Audi A1 e-tron stworzono z myślą o miejskich aglomeracjach. Range Extender dodatkowo zwiększa jego zasięg. Potencjał pojazdu, Audi testuje w ramach zakrojonego na szeroką skalę projektu rządu niemieckiego "Schaufenster Elektromobilität" ("Witryna elektromobilność"). 

Testowanie modelu, przeprowadzane w warunkach eksploatacji flotowej, Audi zakończyło z pozytywnym skutkiem jeszcze w roku 2012. Badane egzemplarze pokonały łącznie odległość 50 tys. km. Zgromadzona wiedza na temat ich ładowania i funkcjonowania podczas codziennego użytkowania oraz na temat oczekiwań i zadowolenia uczestników projektu, przyniosła ze sobą wiele nowych informacji. Uczestnicy testów wykorzystywali możliwości jakie daje zasięg Audi A1 e-tron, oszczędzając na kosztach zależnie od indywidualnego stylu jazdy 4-7 euro na 100 km.
Audi A1 e-tron, w swojej drugiej wersji, zyskało dodatkową moc. Elektryczny silnik, za pośrednictwem jednostopniowej przekładni przekazuje na przednie koła generowaną przez siebie moc maksymalną 85 kW i moment obrotowy 300 Nm. Od 0 do 100 km/h samochód przyspiesza w 9,8 sekundy, a jego prędkość maksymalną ograniczono do 130 km/h.
Akumulator litowo-jonowy zbudowany w kształcie litery T, magazynuje 13,3 kWh energii i zapewnia w trybie jazdy elektrycznej zasięg 50 km. Korzystając z domowego gniazdka 230 V, można go naładować do pełna w ok. 3 godz. W dłuższej podróży, umieszczony z tyłu pojazdu, kompaktowy i lekki jednowirnikowy silnik Wankla o mocy 25 kW (34 KM) i pojemności 354 ccm, zwiększa zasięg do 250 km. Jednocześnie, nie połączony mechanicznie z kołami przedniej osi Range Extender, ładuje akumulator za pośrednictwem alternatora.

Audi, w ramach projektu "Schaufenster Elektromobilität" ("Witryna elektromobilność") testuje 80 egzemplarzy A1 e-tron w jego dwóch wersjach. Ta inicjatywa rządu niemieckiego obejmuje liczne projekty w Bawarii, Saksonii, Badenii-Wirtembergii, Berlinie i Brandenburgii oraz w Dolnej Saksonii. Przewiduje się, że osoby testujące pojazdy w ramach 6 projektów cząstkowych, w których bierze udział Audi, pokonają ok. 1 000 000 km. We wszystkich testach firma współpracuje z miejscowymi partnerami.

Obecnie, w rodzimym Ingolstadt, Audi rozpoczyna realizację projektu "Inteligentne ładowanie" (niem. "Intelligentes Laden"). Testowanych w nim będzie 5 pojazdów, a przedsięwzięcie koncentruje się na opracowaniu systemu sterującego infrastrukturą komunikacyjną i umożliwiającą ładowanie pojazdów. 13 inteligentnych stacji ładujących - 5 w garażach uczestników testów, 6 w naziemnych piętrowych parkingach Audi i 2 w śródmieściu, mogą komunikować się ze smartfonami osób testujących pojazdy. Dzięki temu, uczestnicy uzyskują informację o najbliżej położonym stanowisku doładowującym, mogą je zarezerwować, a także zdalnie sprawdzić poziom naładowania pojazdu.  


W projekcie "E-NUE" prowadzonym w Norymberdze, 5 firm otrzyma po jednym Audi A1 e-tron, które pracownicy będą wykorzystywać w celach służbowych i prywatnych. Podobne założenia ma przedsięwzięcie realizowane w Berlinie: "Dojeżdżać do pracy i ładować" (niem. "Pendeln und Laden"), w którym testowanych będzie 25 egzemplarzy tego kompaktowego samochodu. Używać ich będą osoby, które mieszkają w rejonie Potsdamer Platz lub dojeżdżają tu do pracy. Audi zapewni im zindywidualizowany pakiet usług. Realizacja projektów w Berlinie i Norymberdze rozpocznie się latem br.
W stolicy Bawarii z kolei, właśnie rusza projekt "E-Plan Monachium". 15 osób, które w jego ramach otrzymają Audi A1 e-tron, to mieszkańcy dzielnicy Schwabing, nie posiadający własnego garażu. W związku z tym, będą korzystać z publicznej infrastruktury służącej do ładowania akumulatorów pojazdu.

Późnym latem, w Garmisch-Partenkirchen, wystartuje przedsięwzięcie "sun2car@GAP". Jego celem jest zbadanie jak Audi A1 e-tron współpracuje z domowymi źródłami dostarczania energii. Domy 20 uczestników projektu wyposażono w instalacje fotowoltaiczne. Urządzenie do ładowania "wallbox", umieszczone w ścianie garażu, dostosowuje proces ładowania do pracy innych urządzeń technicznych w gospodarstwie domowym - zależnie od ilości światła słonecznego, godziny i priorytetów użytkowników. Kolejny aspekt, to włączenie zużytych akumulatorów samochodowych do stacjonarnego systemu magazynowania energii. W projekt "sun2car@GAP" zostanie zaangażowanych 10 egzemplarzy Audi A1 e-tron.

Natomiast w Stuttgarcie, od niedawna trwa projekt "Witryna NEoS" (niem. "Schaufenster NEoS"). Jest to kontynuacja własnych badań flotowych, przeprowadzonych przez Audi w 2012 r. w Monachium. 15 gospodarstw domowych i 5 firm otrzymało najpierw po jednym egzemplarzu A1 Sportback 1.4 TFSI, a następnie zastąpiono je A1 e-tron. To bezpośrednie porównanie obu typów pojazdów, wraz z towarzyszącymi mu badaniami rynkowymi, ma dać informacje o zachowaniu klientów i wykorzystaniu prywatnej i publicznej infrastruktury do ładowania pojazdów elektrycznych.

Komentarze

Popularne posty